Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PA Moria Tanggal 27 Oktober- 2 Nopember 2019.


Ahli ibas Bidangna

Bahan Penelaahan  : Perbahanen Rasul 18 1-4

Perb. Rasul 18 : 1-4  

18:1     Kenca bage itadingken Paulus kuta Aten janah lawes ia ku Korinti.

18:2     I Korinti jumpa ia ras sekalak Jahudi gelarna si Akuila, asalna i Propinsi Pontus nari. Langa ndekahsa ia reh i Italia nari ras ndeharana Persila. Pindah ia ku Korinti i Italia nari sabap kerina kalak Jahudi ipelawes Klaudius, Kaisar Roma, i Roma nari. Idahi Paulus kalak enda ndai.

18:3    Janah perbahan seri pendahinna, e me erbahan tenda, e maka i rumahna Paulus kesilang.

18:4    Tep-tep wari sabat kalak Jahudi, ngerana Paulus i bas rumah pertoton. Iajarina kalak Jahudi ras kalak Junani gelah tek man Jesus.

Fakta

1.     Paulus berangkat dari Athen (Athena) ke Korintus

2.     Di Korintus Paulus berjumpa dengan sepasang suami istri ( Akuila dan Persila)  yang terusir dari Italia, karena semua orang Yahudi diusir oleh Klaudius Kaisar Roma. 

3.     Secara sengaja Paulus mengunjungi Akwila dan Persila di rumahnya.

4.     Selanjutnya Paulus tinggal di rumah keluarga ini, sebab profesi mereka sama, yaitu pembuat tenda.

5.     JIka hari Sabat, Paulus berbicara di Bait Allah mengajar orang Yahudi dan Yunani supaya percaya kepada TUHAN YESUS.



  Arti Dan Makna.

1.  Paulus sangat mobile dalam melakukan pelayanannya, dia selalu berpindah pindah dari satu tempat ke tempatt yang lain

2.  Paulus mudah bergaul dengan siapapun, dan dia mempunyai perhatian atau empati kepada orag, sehingga banyak kenalannya. Termasuk denan Akuila dan Priskila bisa diduga sudah pernah berkenalan sebelumnya.

3.  Paulus memilih tinggal di keluarga Akuila, karena juga pekerjaan mereka sama yang pembuat tenda.  Oleh karena keahlian mereka sama, maka ini menjadi pintu masuk untuk berkomunkasi lebih sering serta bisa saling memahami dan saling menghargai, dan saling tolong menolong tentu saja.

4.  Perlu sekali setiap orang, khususnya moria mempunyai satu atau dua keahlian sehingga bisa menjadi pintu masuk dalam berkomunikasi dengan orang orang yang keahliannya sama.

5.  Keahlian adalah keterampilan tangan atau kaki, atau salan satu panca a indera , yang didapat berdasarkan latihan, focus, diskusi, jatuh bangun dalam waktu yang relatif lama.  Ini beberapa contoh keahlian

·      Ahli menjahit baju laki laki, ahli menjahit baju perempuan  (tangan )
·      Ahli membuat cipera dan pagit pagit  (Chef)
·      Ahli menari dan bernyanyi (kaki dan mulut )
·      Ahli merawat orang tua (Keahlian hati)
·      Ahli mengecap kopi,  teh,  anggur (lidah)
·      Ahli mencium tembakau (hidung)
·      Ahli bernyanyi/guru Koor atau pelatih koor disingkat pelakor. hahaha (telinga)
·      Ahli membaca karakter orang dll (kombinasi )


6.  Bagi orang Kristen, keahlian harus ditempatkan sebagai jalan untuk tetap memberitakan Firman Tuhan.  Paulus setiap hari sabat mengajar di bait Allah i Korintus ini. Keahlian yang dipakai untuk memuliakan TUhan, yakinlah akan semakin diberkati TUhan.

Pengkenaina.

·        Hidup akan semakin indah dan menantang kalau punya keahlian dan berusaha selalu memperddalam keahlian tersebut.

·        Tidak mungkin seseorang tidak punya keahlian asal dia mau melatihnya, dan jatuh bangun serta focus.

·        Keahlian yang dimiliki adalah pintu masuk atau pembuka terhadap komunikasi dengan siapapun.

·        Pakailah keahlian untuk memuliakan TUhan dan menyebarkan kasih sayang Tuhan Yesus kita. 

Terima kasih dan mejuah juah kita kerina .
Tuhan simasu masu.  
Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023