Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PJJ 27 Oktober - 2 Nopember 2019


Sikeleng-kelengen Alu Tutus

Thema     :   Penjemataan Unit Pelayanen Diakonia

Ogen  1 Petrus 4 : 7-11

7.           Kerina si nasa lit nggo ndeher kedungenna. Dage kuasailah dirindu janah petenenglah ukurndu gelah ngasup kam ertoto.

8.           I babo si e kerina, sikeleng-kelengenlah kam alu tutus, sabap keleng ate namburi melala dosa.

9.           Metemue lah kam alu la jungut-jungut.

10.          Sekalak-sekalak, selaku pengurus si mehuli i bas pemere Dibata si pelain-lain e, si IberekenNa erpalasken lias AteNa, arus nggunaken pemere e guna kiniulin kalak si deban.

11.          Kalak si ngerana, ngeranalah alu kata-kata si tempa-tempa rehna i bas Dibata nari. Kalak si nampati, isampatinalah kalak alu gegeh si ibereken Dibata man bana, gelah i bas kai pe ipuji kalak Dibata arah Jesus Kristus. Ia me si mada kemulian kuasa seh rasa lalap. Amin!



Fakta

1.     Perikop enda ngajarken kerna kai nilai, prinsip nggeluh sipentingna kal bas nggeluh selaku makhluk social, makhluk si bersekutu ras teman jelma si deban.  Bagepe uga harusna kalak sierkiniteken ngidah ras menyikapi kegeluhen bas sekalak pengurus.

2.    Rasul Petrus mengatakan sudah dekat waktunya terhadap akhir dari segalanya . Pada masa masa akhir ini, yang penting adalah
a.     Penguasaan diri
b.     Prioritaskan berdoa
c.      Saling mengasihi.  Saling mengasihi akan membuat dosa tidak berarti. tertutupi

3.     Petrus juga memohon kepada persekutuan orag percaya ini supaya terbuka dan metemue (senang berinteraksi dengan orang lain)

4.     Selaku pengurus diingatkan supaya kelebihan dan talenta atau kompetensi yang dimiliki akan berguna sekali jika dipergunakan untuk kebaikan orang lain.

5.     JIka berbicara berbicaralah dengan kata kata yang berasal dari Tuhan.  Menyembuhkan dan mencerahkan. JIka menolong, menolong lah dengan  cara dan kemampuan yang berasal dari Tuhan.

Makna    
                                                
1.     Ada batas waktu dari kehidupan di dunia ini.  Semuanya akan berakhir suatu saat nanti.  Petrus menekankan bahwa waktunya tidak lama lagi.

2.     Di dalam batas waktu kehidupan seorang manusia, dia harus tahu apa yang penting , paling bernilai yang bias dilakukan.

3.     Penguasaan diri, berdoa, dan mengasihi orang lain adalah salah satu yang paling penting dilakukan selama hidup.

4.     Mengasihi orang lain dapat dilakukan dengan mengerjakan tugas dan tanggung jawab sebagai pengurus dengan niat membantu orang lain.

5.     Jangan malu mempergunakan talenta, apapun talenta  itu. Yang penting talenta berbicara dengan talenta melakukan dua hal yang berbeda, namun dua duanya bertujuan untuk berbuat kebaikan kepada orang lain.  



Pengkenaina

·      Tidak ada yang bodoh, atau tak mengerti cara untuk berbuat baik kepada orag lain. Masalahya bukan teori berbuat baik (mengasihi) , tapi niat atau dorongan untuk berbuat baik itu yang paling utama.

·        Orang akan berbuat baik jika dia sudah terlebih dahulu merasakan kebaikan dalam hidupnya.  JIka seseorang merasakan kebaikan dari Tuhan, melalui cara orang lain, lembaga, gereja yang baik kepada dirinya maka diapun terdorong untuk berbuat baik kepada orang lain juga.

·       Tuhan adalah sumber semua talenta, sumber kecakapan, sumber kepentaren.  Maka mintalah kepada Tuhan semua nya dan segera lakukan implementasi untuk menunjukkan kebaikan.

·       Seorang pengurus adalah seseorang yang sudah oke/berdamai dengan dirinya sendiri.  Pengurus yang sudah berdamai dengan dirinya sendiri akan menunjukkan pekerjaan dan tanggung jawabnya lebih baik.  Amin.

Bujur ras mejuah juah kita kerina. I
Pt. Analgin Ginting

Komentar

Unknown mengatakan…
Bujur Pt
Mjjh.
Analgin Ginting mengatakan…
Bujur mulihi Man bandu pe. Mejuah juah kita kerina. GBU.
Unknown mengatakan…
Bujur pt ..nambah pemeteh man bangku

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023