Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Khotbah Minggu 6 Oktober 2019 XVI Kenca Trinitatis/Notoken Serayan Tuhan II



Warna Stola : Ungu

Invocatio
Kenca Bage idilo Musa Besalel, Oholiap ras kerina kalak si beluh si enggo ibereken Tuhan kengasupen ras nggit nampati , jenari isuruh Musa ia kerina menaken dahin e (Kel. 36 : 2)
Ogen
Jeremia 40 : 1-6  (tunggal)
Khotbah
2 Korinti 8 : 22 - 24   (tunggal)
Thema
Cidahken lah Keleng Ate Man Serayan Tuhan    

Khotbah : 2 Tesalonika 3 : 1 - 5


8:22   Bage pe isuruh kami sekalak nari seninanta ikut ras kalak e duana. Enggo megati ia iuji kami alu erbage-bage cara, janah teridah maka tetap ergiah-giah ukurna. Janah genduari reh ergiah-giahna ia perbahan bage belinna kinitekenna kerna kam.

8:23   Adi kerna Titus, ia kap temanku sada dahin kal guna kam. Adi senina-senina si dua kalak nari e, ia me utusen perpulungen-perpulungen si jadi kemulian Kristus.

8:24   Cidahkenlah keleng atendu man kalak enda, gelah arah ia kerina perpulungen-perpulungen meteh kerna kekelengenndu e. Alu bage kai si ipujiken kami kerna kam teridah maka tuhu kap.
 Pembukaan/Lead

Syalomm mejuah juah kita kerina? 

Nande bapa turang ras senina,  Tek nge kam lit kata kata bijak, kalak si mbere la kekurangen.  Kalak si melala mbere dat kesangapan,  janah kalak si la hitung hitungen man serayan Tuhan, maka iulihken Tuhan alu berlimpah limpah. Amin ??

Khotbahta sekalenda kerna dorongan untuk mbere man serayan Tuhan.  Mari sinen terdauhen.

Bendera Vatican 

Fakta

1.     Paulus memperlengkapi Tim Kerja yang diutusnya mendatangi Jemaat Korintus, selain Titus dengan seorang temannya, tapi ada satu lagi juga yang diputuskan dan dipilih Paulus untuk menuntaskan pelayanan.

2.     Paulus mengatakan bahwa sebelum dia memutuskan dan memilih tim kerja pelayanan itu, maka dia terlebih dahulu menguji kesetiaan, menguji ketangguhan, komitmen bekerja untuk melayani Tuhan.

3.     Paulus pun beberapa kali di awal pasal ini memuji kedewasaan dan komitmen serta seluruh kebaikan jemaat di Korintus, bukan untuk tujuan tujuan yang lain, namun untuk memastikan tulen tidak nya orang Korintus.

4.     Paulus menekankan bahwa Orang Korintus sudah mengetahui dan melihat bagaimana Karakter TITUS, namun yang dua orang lagi meskipun belum diketahui oleh orang Korintus,  sudah dikenal dan dipuji puji oleh perpulungen di sekitar Makedonia.

5.     Paulus berpesan kepada Jemaat Korintus agar menunjukkan kasih sayangnya kepada  mereka bertiga, supaya mereka bertiga pun dapat mencerikan kebaikan kebaikan perpulungen Korintus supaya semakin banyak yang melihat kebaikan dan kasih sayang Tuhan,



Makna

1.       Ada keterbatasan Paulus dalam menyiarkan Berita Baik /Berita Injil.  Oleh sebab itu dia memilih dan mengutus tiga orang ke Korintus untuk melanjutkan pelayanan yang sebelumnya suah dimulai namun belum selesai.  Ada keterbatasan dalam setiap orang dalam bekerja di Ladang TUhan, sekalipun komitmennya dan dedikasinya Full.  Setiap orang butuh dua hal, teman sekerja dan dukungan doa dan cinta kasih dari semua anggota jemaat.

2.        Semua yang dipilih atau terpilih menjadi rekan sepelayanan harus mendapat ujian terlebih dahulu.  Supaya  dia tetap konsisten dan tidak lari dari tanggung jawab pelayanan, sekalipun banyak tatangan, banyak kekurangan, banyak hambatan.  Setiap orang yang mau melayani Tuhan dengan motif mulia, harus bersedia mengalami pengujian dalam hidupnya, dalam bidang pelayanannya.

3.         Semua yang dipilih untuk melayani Tuhan  harus bersedia menguji moif terdalam nya.  Sebab jika motivasi melayani bukan untuk memulikan TUhan, tapi masih ada kebuthan ego , maka tidak akan kuat mengahdap banyak hal mendasar dalam hidup. Tantangannya berat.

4.         Oleh sebab itu Paulus memina agar semua anggota jemaat pun memperhatikan  dan mengasihi pekerja pekerja di Ladang TUhan.

5.         Semua anggota perpulungen secara teologis harus mengasihi dan mendoakan semua pekerja pekerja di Ladang Tuhan.  SEbab mereka tidak mempuyai motif lain selain membesarkan kerajaan TUhan dan menyebarkan Kasih Sayang Tuhan di dalam Injil


6.         Saat anggota jemaat perpulungen menunjukkan kasih sayagnya kepada serayan TUhan yang bekerja melayani , maka anggta perplungen itu sudah menjadi saksi Tuhan.  Karena kebaikannya ini akan diceritakan kembali oleh seraan Tuhan itu ketika dia berada di tepat lain.  Berarti nama Tuhan sudah disaksikan.




7.          
Target.

1.       Semua serayan Tuhan harus  bersedia diuji komitmennya melayani Tuhan.   Perlu ada yang bertanya dan mendengarkan dengan sepenuhnya   si penanya “ kai gundari tugas ras tanggung jawab ndu ibas gerejanta enda pertua/diaken?” Jawablah

2.       Perplungen pun perlu selalu menunjukkan kasih sayangnya kepada utusan Tuhan.  Jangan tangung tangung jika kam ingin menolong penginjilan yang dilakukan serayan TUhan.

3.       Setiap serayan Tuhan harus bersedia diuji dan meningkatkan kapasitas diri. Belajar atau paling tidak banyak membaca.

4.       Setiap pemberian yang belandas kasih saying dari jemaat kepada serayan Tuhan,  harus dipahami oleh serayan Tuhan sebagai bukti kebaikan Tuhan Yesus.  BUkan karena kelebihan da keunggulan dari si serayan Tuhan.   Untuk itu perlu sekali disaksikan atau di ceritakan  kembali kepada perpulungen yang lain.



 Respon

1.   Konsisten nge kam mbereken kekelengen / Kasih Sayang kepada serayaan Tuhan di Runggundu atau di sektorndu?

2.     Bas bidang siapai atendu kam nampati serayan Tuhan?  Mis lah tetapken,  ence praktekken, gelah erhulina perdalan gerejanta kerina.

3.     Perlu kal ipikirkan cara cara kreatif uga cara nuduhken ras mpraktekken kekelengen man serayan TUhan.  La cukup itotoken saja, tapi mbere man serayan Tuhan e.

 Power Statement

I Kota Roma lit sada Negara gelarna Vatican. Eme pusat agama Katolik di dunia. Bendera Negara Vatican  dua warna ngenca emekap Kuning ras Putih.  Lambang dari Emas dan Perak. Nandakan bahwa Negara i doni enda si lambangna emas ras perak emekap Negara si sepenuhnya melayani TUHAN.  

Emaka emas ras perak sumber na ibas Tuhan naringe.  Erbahan kiniulin man serayan TUhan, erbahanca labo kam kekurangen emas ras perak, justru TUhan ngelengkapi kerina kebutuhenndu.  Mari si tingkatken pemereta man Serayan TUhan


Bujur Ras mejuah juah kita kerina


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023