Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PA Moria Tanggal 06 - 12 Oktober 2019.

Profesionalisme 

Bahan Penelaahan  : 41: 14-32
Tema. :  Ngidah simehuli ibas dirinta
Tujuan : Gelah Moria

1.     Ngidah maka Jusup meteh lit simehuli ibas dirina ras igejapna Dibata makeken ia        ngelakoken si mehuli

2.   Ngasup ngelakoken si mehuli si lit ibas dirina alu dem persikapen

Metoda :   Study Kasus

Lukas 16  :10 – 14

41:14 E maka idilo raja me Jusup, janah minter ia ibaba ipenjara nari. Kenca ia ercukur, ras ganti uis, reh ia ngadap raja.
41:15 Nina raja man bana, "Lit nipingku, tapi la lit ise pe si ngasup ngantusisa. Lit singatakenca maka kam beluh ngantusi nipi."
41:16 Nina Jusup njabapsa, "Labo terantusi aku, o Raja, tapi Dibata banci mereken antusen si mehuli."
41:17 Nina raja, "Ernipi aku maka tempa-tempa tedis aku i tepi Lau Nil.
41:18 Kuidah pitu lembu mejile ras mbur, ndarat i bas lau e nari, jenari nggagat ia.
41:19 Kenca bage ndarat ka pitu lembu si deban si kertang-kertut, tempa-tempa tading tulanna nari ngenca. I belang-belang taneh Mesir enda e denga nge kuidah lembu si bage mejinna.
41:20 Ipangani lembu si kertang-kertut ndai lembu si mbur e seh keri.
41:21 Tapi ise pe la meteh kerna si e, erkiteken lembu kertang-kertut ndai tetap nge kertang ras mejin. Dungna medak aku.
41:22 Ernipi ka aku, maka kuidah pitu ruhi page perngis, turah i bas sada ngkebena.
41:23 Kenca bage luar pitu ruhi page si lambang ras melus iembusken angin si melas.
41:24 Pituna ruhi page si lambang ndai nelen ruhi page si perngis ndai. Kuturiken nipi e man guru-guru si baso, tapi sekalak pe la ngasup ngantusisa."
41:25 Nina Jusup man raja, "Duana nipi e seri antusenna; enggo ikataken Dibata man bandu, kai atena ilakokenNa.
41:26 Pituna lembu si mbur e, e me pitu tahun, pituna ruhi page si perngis e, e pe pitu tahun; duana seri ertina.
41:27 Pituna lembu kertang-kertang e si reh arah pudi, bage pe pituna ruhi page si lambang ras melus iembus angin si melas e, e me pitu tahun kelihen.
41:28 Bagi si kukataken ndai, maka Dibata enggo nuduhken kai ateNa si ibanNa.
41:29 Pitu tahun dekahna riba-iba pangan i belang-belang Mesir.
41:30 Kenca bage jadi me pitu tahun dekahna kelihen, e maka tahun-tahun si lepas e ilupaken kalak, erkiteken kelihen e ncedaken negeri e.
41:31 Paksa nakan riba-iba ilupaken kalak kerina, erkiteken kelihen e tuhu-tuhu seh serana.
41:32 Kam ernipi dua kali, ngatakenca maka kerina kejadin e enggo itetapken Dibata. Pasti ilakokenNa i bas paksa si lanai ndekah.



Fakta

1.     Raja Mesir memanggil Jusup dari penjara, karena Raja mendengar bahwa Jusup punya kemampuan menafsirkan mimpi.  Saat itu Raja Mesir sedang dilanda mimpi yang membingungkannya 7 keliling . Dia sudah memanggil semua ahli mimpi di seantereo Mesir, namun tidak ada yang mampu menjelaskan makna mimpinya.

2.    Jusup mempersiapkan dirinya menghadap Raja di Istananya. Jusup Mandi, bercukur dan memakai  minyak parfumnya sebelum menghadap Raja. Saat Raja menyampaikan alasannya memanggil Jusup, Jusup menimpalinya bahwa TUHAN lah yang mengajarinya untuk mengetahui makna mimpi.

3.     Firaun kemudian menjelaskan mimpinya kepada Jusup, dan Jusup mendengar dan menyimak

4.     Jusup mengatakan, bahwa Tuhan ingin menjelaskan maknanya.. kemudian  Jusup menjelaskan makna mimpi Raja

5.     Raja Mesir  puas akan penjelasan Jusup tentang mimpinya.  Dan segera menindak lanjutinya dengan rencana program

  Arti Dan Makna.

1.   Orang yang berkemampuan dibutuhkan untuk membantu orang lain yang bermasalah.  Sekalipun ia ditempat jauh, atau  berada di tempat yang sulit untuk keluar, maka dia tetap akan dipanggil untuk menunjukkan kemampuan atau Talentanya.

2.  Kemampuan seseorang akan bertumbuh saat dia menyadarinya dan berusaha terus melatihnya, dan mempergunakan kemampuan itu untuk kemuliaan Tuhan.  Harus diingat semua kemampuan itu didapat karena dilatih dan dikembangkan.

3.  Setiap orang dapat mempunyai kemampuan khusus jika dia menyadarinya, melakukannya dengan percaya diri untuk kebaikan, melatihnya dan memohon kepada Tuhan untuk penyempurnaannya.  Tidak ada satu pun orang yang tidak mempunyai kemampuan, karena awalnya adalah pemberian/anugerah TUhan.

4.  Kemampuan yang dimiliki akan membantu banyak orang jika dikomunikasikan kepada orang lain, dibarengi dengan karakter rendah hati, dan tidak mengharapkan imbalan.  Sebenarnya inilah yang dimaksud dengan profesionalisme.



Pengkenaina.

·       Setiap anggota Moria, harus berani untuk melihat dan menyadari kemampuan/keahlian/talenta yang dimiliki.  Tuhan Sang pencipta sudah memberikan banyak hal yang positif dalam diri setiap orang.

·      Berusaha untuk melihat dan menyadari diri sendiri dalam kelebihan dan kekurangannya adalah ciri ciri orang yang sehat jiwa, dan punya karakter rendah hati.

·      Kelebihan, kemampuan atau talenta yang dimiliki hendaknya dipakai untuk memuliakan Nama Tuhan dengan cara menggunakannya dengan rendah hati untuk tujuan tujuan mulia. 

·    Kategorial Moria dimana pun berada sangat membutuhkan kemampuan anggotanya, maka bangunlah kerja sama supaya lebih besar penggunannya dan  lebih optimal dalam mengasihi sesama.

Terima kasih dan mejuah juah kita kerina .

TUhan simasu masu.  

Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023