Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PA Mamre Tanggal 27 Oktober – 2 Nopember 2019



Berpartisipasi Alu Motivasi Si Mehuli

Thema     :   Berpartisipasi Alu Motivasi Si Mehuli

Tujuan     :   Gelah Mamre

1.    Gelah Mamre nggejab maka ia dem/bayak alu lias ate Dibata  

2.    Makeken kesempatan guna muat bagin ibas dahin dahin gereja

2 Korintus 8 : 1-5

8:1     O senina-senina, ate kami gelah ietehndu kai si enggo ibahan Dibata arah lias ateNa nandangi perpulungen-perpulungen si i Makedoni enda.
8:2     Perpulungen-perpulungen e enggo iuji alu mesangat alu kiniseran-kiniseran si inanamina. Tapi keriahenna si simpar dingen kemusilenna si la teralang e erbahanca ia melumbar mere, tempa-tempa ia bayak.
8:3     Pang aku ngatakenca, maka perpulungen e enggo mere asa ngasupna -- lebih nge pe asa ngasupna -- alu ukurna ersuruh.
8:4     Alu meseksek ipindokenna man kami gelah ibereken kesempaten man bana guna ikut muat bagin i bas nampati kalak Kristen si i Judea.
8:5     Labo terjeng si iarapken kami e saja! Si pentingna e me iendeskenna dirina man Tuhan. Jenari, alu peraten Dibata, iendeskenna pe dirina man kami.



Fakta

1.                  Mendalam sekali pengajaran Paulus kepada Jemaat Korintus yang terttulis di dalam Perikop ini, yang merupakan pengalaman nyata yag sudah terjadi terhadap jemaat di Makedonia .  Paulus berbicara tentang Transformasi, tentang motif terdalam, dan tentang penyerahan Total kepada Tuhan.

2.                 TUhan lah sumber inisiator dan eksekutor yang membuat perubahan di Makedonia.

3.                  Perpulungen /jemaat Makedonia hidup dalam kemiskinan (musil) l namun menjalani hidup dengan riang gembira

4.                 Mereka memberi sesuai dengan kemampuan., bahkan lebih dari kemampuannya, dengan dorongan hati terdalam.

5.                 Bahkan mereka memohon dan memelas supaya diberi kesempatan ikut membantu jemaat di Judea.

6.                 Jemaat di Makedonia sudah menyerahkan hidupnya secara total, dan menghidupi kehidupan sesuai dengan rencana Tuhan.



Arti Dan Makna.

1.     Pengalaman mempunyai kesulitan kesulitan terbesar dalam hidup adalah ujian yang sangat penting, untuk melakukan perubahan dan transformasi.  Kesulitan, kemiskinan, hidup dengan tidak punya apa apa adalah alasan dan peluang untuk memberi kepada TUHAN .

2.     Trasnformasi  terbesar dan tersulit bisa terjadi, jika TUHAN ikut berkarya, sehingga tidak ada alasan untuk tidak memberi kepada TUHAN, tidak ada motif terbesar dalam diri manusia selain berasal dari TUHAN untuk melakuka pekerjaan pekerjaan yang sesuai kehendak TUHAN.

3.     Hidup harus lah dijalankan dan dilakoni dengan sukacita, optimis dan selalu melayani manusia untuk melayani TUHAN .

4.     Memberi tentu saja disesuaikan dengan kemampuan member, namun jika hati yang mendorong, bisa saja pemberian LEBIH BESAR dari kemampuan.  Sebab kemampuan manusia tidak lah melulu kemampuan manusia itu secara objektif. Kemampuan manusia harus selalu dikaitkan dengan keterlibatan TUHAN yang Maha Kuasa. 

5.     Kebahagiaan paling besar dalam hidup hanya bisa diraih dan dinikmati pada saat member kepada orang lain/jemaat di tempat lain.

6.     Pemberian terbesar yang bisa dilakukan/dipraktekkan seseorang , bukan dari memberikan harta benda yang dimilikinya, namun pada saat dia menyerahkan total hidupnya, dan mempraktekkan hidup hari lepas hari dengan  terlebih dahulu mendengar suara TUHAN lalu mengikutinya dengan ketat.   Suara TUHAN selalu berbicara dalam gereja, dan langsung tertuju ke dalam  hati setiap orang



Pengkenaina.

·        Sebagai Mamre kita perlu melakukan transformasi diri.   JIka selama ini kita sulit memberi, pelit serta tidak peduli, dan hanya semangat jika menerima, maka mulai sekarang harus merubahnya  dengan melakukan pemberian.  Memberilah, bagaimana pun suasana keberadan ekonomi kita.

·        Mamre sebaiknya dan seharusnya harus hidup lebih optimis, positive thinking , dan banyak member.  Motto mamre erdiate ras erpemere, harus dimulai segera dan secara konsisten dan periodic dilakukan evaluasi.

·        JIka adakesempatan memberi  bantuan/pertolongan kepada orang segera lakukan, jangan lambat lambat. 

·        Mamre perlu sekali menyerahka hidupnya secar total, yaitu melakukan apapun dalam hidupnya dengan niat member dan mebahagiakan orang lain.
·        Mamre harus menentukan TIMING atau MOMENTUM saat dia menyerahkan hidupnya secara total kepada TUHAN.  

Bujur ras mejuah juah kita kerina.
Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023