Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 5 .

Gambar
  Thema : Jadi senina man senina  Nas : Kejadin 45 : 1 – 9  Nas Renungen    Lanai tertahan Jusup ukurna i lebe-lebe suruh-suruhenna kerina, emaka isuruhna kalak nadingken ingan e. La lit ise pe si deban ras Jusup sanga iturikenna man senina-seninana ise kin ia si tuhuna. Perban gangna sorana tangis kalak Mesir pe nterem megisa, janah berita e ipeseh ku istana raja. Nina Jusup kempak senina-seninana, "Aku kap si Jusup. Nggeluh denga nga nge bapangku?" Tapi perban biarna senina-seninana e megi si e lanai ia ngasup njabapsa. Emaka nina Jusup man kalak enda, "Mari terdeheren ku jenda. " Ideheri kalak enda ia, emaka nina Jusup, "Aku kap seninandu si Jusup si dayakenndu ku Mesir. Genduari ula aru atendu, ula isalahkenndu bandu erkiteken idayakenndu aku ku jenda. Si tuhuna Dibata nge si erbahan maka aku leben seh asang kam ku jenda guna nelamatken kalak si nterem. Enda pedua tahunken denga nge kelihen i negeri enda. Lit lima tahun nari la lit kalak si nenggala tah pe

Catatan Tambahan PJJ 19-25 April 2020


1 Tessalonika 5 : 19-24

Thema : Ujilah Lebe, Cikep si Mehulina

5:19   Ola ambati pendahin Kesah Si Badia.
5:20   Ola kam anggap enteng nandangi berita kerna sura-sura Dibata.
5:21   Kai pe ujilah lebe; cikep si mehuli,
5:22   Silahken kerina si jahat.
5:23   Dibata, si mereken kemalemen ate man banta, erbahanca kam badia i bas kai pe; janah Ia si engkawali kam, kesahndu, tendindu ras kulandu bersih i bas kesalahen nari asum kerehen Tuhanta Jesus Kristus pagi.
5:24   Dibata si ndilo kam e setia kap, janah Ia si erbahanca maka si enda banci jadi

FAKTA

1.      Paulus memberikan pengajaran tentang hal hal yang krusial  dalam pelayanan kepada Jemaat Tesaloika. Ada empat  point

a.      Jangan menghambat pekerjaan Roh Kudus  (Kesah Si Badia)
b.      Jangan anggap enteng tentang berita berita Tentang Keinginan Tuhan
c.       Dalam segala hal, “Ujilah segala sesuatu dan peganglah yang baik”.
d.      Hindari semua yang jahat.

2.      Paulus memberikan  dorongan dan semangat untuk melakukan hal hal tersebut tanpa merasa takut
3.      Tidak ada yang bisa terjadi dalam kehidupan ini tanpa persetujuan Tuhan.




ARTI

1.     Untuk mesukseskan pelayanan dibutuhkan kemampuan dan keterampilan tingkat tinggi dan teknologi maju  supaya lebih berdampak terhadap penguatan iman dan persekutuan.  

2.      Mengambil keputusan untuk ikut dalam pelayanan bukanlah keputusan ecek ecek, atau tanggung, namun  keputusan yang paling penting, atau keputusan yang paling sacral yang bisa diambil oleh seseorang.  Sebab, pertolongan TUHAN kepadanya pun sebagaimana dijelaskan oleh Paulus adalah pertolongan yang sangat menyeluruh dan membuat mereka sebagai orang orang yang paling bahagia dan berprestasi di dunia.

3.     Semua yang terjadi dalam proses kemajuan dunia diketahui oleh TUHAN dan bisa terjadi karena persetujuan Tuhan. Oleh sebab itu perkembangan IT pun harus diarahkan untuk memperbaiki pelayanan. Implikasinya, semua serayan Tuhan harus meningkatkan pemahaman dan kemampuan dirinya dalam mendayagunakan Teknologi Informasi.

PENGKENAINA

1.    Semua serayan Tuhan dan jemaat GBKP harus selalu meningkatkan kepekaan nya terhadap pelayanan Roh Kudus, (Kesah Si Badia).

2.     Semua orang harus bijak mempergunakan IT dan berusaha untuk mempergunakan IT tersebut untuk hal hal yang baik dan positif terutama  mempermudah dan memperkuat pelayanan.

3.    Khusus nya serayan Tuhan, Pertua, diaken, dan pendeta tetap mempunyai semangat dalam meningkatkan kemampuan dan kepekaan diri sehingga setiap saat bisa menjadi pemimpin jemaat dalam menguji dan menentukan mana yang benar.

Bujur ras mejuah juah kita kerina.
Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023