Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PJJ 15 - 21 Maret 2020


Perb. Rasul Rasul 15 : 22-27
Thema : Beritakenlah Si Mehuli
(TI : Guna Ras Tujun)  

15:22  Jenari ersada arih rasul-rasul, pertua-pertua ras kerina ngawan perpulungen guna netapken utusen si berkat ras Paulus bage pe Barnabas ku Antiokia. Itetapkenna Silas ras Judas si igelari Barsabas. Kalak enda duana ihamati i bas perpulungen.

15:23 Arah ia isehken surat man si labo kalak Jahudi; isina bagenda, "Kami, rasul-rasul ras pertua-pertua, e me senina-seninandu, nehken berita mejuah-juah man bandu senina-senina kami si labo kalak Jahudi si ringan i kuta Antiokia, i Propinsi Siria ras Propinsi Kiliki.

15:24  Enggo ibegi kami berita, maka lit piga-piga i bas kami nari, si labo isuruh kami, nuhsahi ukurndu janah si erbahanca gulut akapndu alu pengajarenna.

15:25 Perbahan si e enggo ersada arih kami guna netapken piga-piga kalak si erberita man bandu. Ia berkat ras Barnabas bage pe Paulus, si ikelengi kami,
15:26 si enggo nggit berkorban guna gelar Tuhanta Jesus Kristus.

15:27  Dage isuruh kami Judas ras Silas gelah ikatakenna langsung man bandu isi surat kami enda.


FAKTA

1.      Silas ras Judas itetapken gelah ikirim ku Antiokia lako nampati perpulungen ijah.  Emaka berkat ia duana raduken ras Paulus ras Barnabas  (Sebelumnya terjadi kegaduhan di Antiokia, karena ada yang ngaku ngaku sebagai utusan dari Yerusalem / utusan Rasul Rasul padahal bukan, dan memberika pelajaran yang menyimpang).

2.      Kepada Yudas/Barsabas dan Silas dititipkan lah surat dari para rasul yang isinya,bersimpati dan berempati atas situasi jemaat di Antiokia.  Sebab ada orang yang tidak bertanggung jawab memberikan pengajaran yang membuat jemaat Antiokia merasa susah.

3.      Para Rasul di Yerusalem, berembuk dan mencari jalan keluar untuk mengembalikan rasa damai dan tenang lalu memilih Silas dan Yudas untuk memdampingi Jemaat di Antiokia.  Silas dan Yudas berangkat bersama Paulus dan Barnabas.  Sebagai Solusi atau upaya memperbaiki keadaan, para Rasul berkata dalam suratnya dikirim lah Yudas dan Barsabas yang datang bersama Paulus dan Barnabas.

4.      Ditambah para Rasul bahwa Silas dan Yudas ini adalah orang benar dan berkomitmen untuk memuliakan Tuhan Yesus.

ARTI

1.      Setiap orang, setiap persekutuan membutuhkan pendamping dalam proses pengembangan dan pertumbuhan iman kepada Tuhan Yesus.  Pendamping ini harus dipilih yang benar benar mengajarkan ajaran dan Firman Tuhan Yesus, bukan seseorang yang motivasinya hanya untuk diri sendiri.

2.      Ada orang orang  di Antiokia yang mengaku utusan para Rasul di Yerusalem, padahal bukan dan memberikan ajaran  ajaran palsu.  Akann ada selalu yang seolah mengajarkan Firman Tuhan Yesus, padahal bukan.

3.      Para Rasul adalah orang yang selama hidupnya sangat bertanggung jawab untuk menyampaikan kebenaran Tuhan Yesus.  Mereka menerima bahwa ada juga ganggungan dari dalam, dan segera mencari jalan keluar. Para Rasul dan Seluruh serayan Tuhan adalah orang yang bertanggung jawab untuk  memberikan berita yang benar tentang Tuhan Yesus.

4.      Kitab Para Rasul adalah kitab yang bersaksi tentang pekerjaan Roh Kudus di dalam jalannya penyebaran Firman Tuhan dan Kasih Setia Tuhan. Setiap kejadian dalam penyebaran Firman Tuhan, termasuk PJJ sekarang pun adalah hasil pekerjaan Roh Kudus, dan kelanjutan dari  Kisah Para Rasul


.
PENGKENAINA

1.      Para pertua dan diaken atau serayan di Sektor adalah orang yang paling bertanggung jawab secara teologis dan secara iman terhadap seluruh situasi jemaat/perpulungen di Sektornya dan di Runggunnya.  Semua masalah dihadapi secara kolektif/bersekutu dengan serayaan/pendeta untuk mencari jalan keluar dan kembali ke pengajaran yang benar.  

2.      Para Serayaan Tuhan mengajarkan kepada seluruh anggota perpulungen jabu jabu di Sektornya  tanggung jawab seorang Kristen dengan cara mempraktekkan tanggung jawab yang dia jalankan sendiri.

3.      Tanggung jawab dalam satu sisi mengandung makna, selalu berusaha untuk memberikan manfaat dan nilai positif kepada orang lain.  Orang yang bertanggung jawab adalah orang yang selalu berkontribusi terhadap perkembangan iman kepada Tuhan Yesus Kristus.

4.      Medsos dan seluruh sarana dan prasarana teknologi informasi (TI) harus dipergunakan secara bertanggung jawab, dan menyampaikan berita berita yang baik (berita simehuli)

Bujur ras mejuah juah kita kerina.
Pt. Analgin Ginting

Komentar

Bp Joice mengatakan…
Bujur melala bang
Analgin Ginting mengatakan…
Bujur pe man bandu. Mjj kita kerina

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023