Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PA PERMATA, Minggu : 8-14 Maret 2020



Bahan Alkitab :         Lukas 2 : 46-52

Thema              :        Cerdas  IQ, EQ dan SQ


Lukas 2 : 46 – 52

2:46       I bas wari si peteluken idapetina Jesus kundul ras guru-guru agama Jahudi i bas Rumah Pertoton. Ibegiken Jesus pengajaren guru-guru e janah isungkuniNa pe.

2:47      Janah adi nungkun guru-guru e man baNa mamang ate kalak kerina megi jabapNa si dem kepentaren e.

2:48      Orang tuana pe mamang atena ngidah Ia, jenari nina nandeNa man baNa, "O Anakku, ngkai maka bagenda perbahanenNdu man kami? Aku ras bapandu enggo ndarami Kam alu aru ate."

2:49      Erjabap Jesus man bana, "Engkai maka idaramindu Aku? La kin ietehndu Aku arus i rumah BapangKu?"

2:50      Tapi la iangka nande ras bapaNa kai si ikatakenNa e.

2:51     Jenari mulih Ia radu ras orang tuaNa ku Nasaret; ibegikenNa kata orang tuaNa. Kerina si enggo jadi enda itimbangken nandeNa i bas ukurna.

2:52     Jesus pe reh belinna dingen reh tambahna pemetehNa, janah reh tambahna pe ngena ate Dibata ras manusia man baNa


FAKTA

1.    Jesus Kristus sejak usia sangat muda mempunyai kegemaran berkumpul dan berdiskusi dengan Guru Guru Agama di Rumah Doa.  Jesus aktif bertanya kepada guru guru agama itu, dan juga selalu memberikan jawaban yang tepat tidak ditentukan oleh usianya yang masih sangat muda.  Jesus cerdas berdiskusi dan memberikan pandangannya.

2.    Pernah, Maria dan Jusuf mencari cari Jesus Kristus, karena asyik berdiskusi di Rumah Doa.  Maria menyampaikan perasaan cemas nya karena tidak melihat Jesus. Jesus menjawab bahwa “Dia harus di rumah BapaNYA”.  Maria tidak mengerti makna jawaban Jesus, namun dia simpan semua dalam hati.

3.    Jesus sangat menghargai orang tuaNya dan patuh akan nasihat orang tuaNya.  Jesus bertumbuh dan semakin dicintai Allah Bapa dan juga manusia.



MAKNA

1.     Pelajaran itu dimulai dari usia yang sangat muda.  Bahkan pelajaran yang paling menentukan dalam hidup diyakini adalah berkaitan dengan seuatu pelajaran spiritual, kemampuan mengendalikan diri dan karakter lalu pengetahuan secara umum. 

2.    Jesus adalah seseorang yang sangat cerdas secara sipirtual (SQ) , karena teman Dia diskusi adalah guru guru agama. Tentu pokok pokok diskusinya berkaitan dengan agama,iman, penerapan iman/karakter dll 

3.    Sebagai seorang anak Jesus juga sangat menyayangi kedua orang tuaNya bukti bahwa dia sangat berbudi luhur, mampu mengatur perasaannya (EQ) sejak kecil.

4.    Jesus berumbuh denga sempurna, baik dalam tubuh/ragaNYA, wawasan (IQ) keagamaanNYA, percaya diriNYA dan tentu saja dalam semua hal  lain

PENGKENAINA

·      Anak anak permata pun perlu meningkatkan kegemarannya dalam hal hal yang berhubungan dengan iman dan spiritualitas.  Kemampuan untuk melihat dan menghubungkan segala sesuatu denga TUHAN disebut SQ singkatan Spiritual Quotient (kecerdasan spiritual)

·      Anak Anak Permata harus mampu mengendalikan emosinya. Harus mampu memilih respon yang posistif saat berkomunikasi denga setiap orang.  Tidak cepat tersinggung, tidak cepat marah, tidak cepat putus asa, tidak cepat bosan, mampu mengatasi rasa malasnya mampu megatasi rasa takutya, mampu mengatasi rasa khawatirnya dan tidak pernah takut melakukan kebenaran. Inilah semua yang disebut dengan Kecerdasan Emosi (Emotional Quotient /EQ)



·       Seperti Maria yang sangat bijak, yang tidak marah kalau anaknya memberikan jawaban yag sama sekali tidak dia mengerti, maka kaum orang tua pun harus mampu memperlakukan anak anaknya dengan penuh kerendahan diri dalam semangat belajar.   Majelis Gereja, dan orang orang yang lebih tua, perlu sekali berdiskusi denga anak anak Permata dengan nuansa yang sangat positif

Bujur ras mejuah juah kita kerina



Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023