Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
Thema     : Kuinget Kam Ibas Pertotonku Nas : Pilemon 1 : 4 - 7 Nas Renungen  Rusur kukataken bujur man Dibatangku tep-tep kali kam kuinget i bas pertotonku. Sabap nggo kubegi kerna kekelengenndu man anak-anak Dibata ras kiniteken si lit i bas kam nandangi Tuhan Jesus. Ertoto aku gelah arah persadanta kalak si erkiniteken mabai kita ku pengertin si terbagesen kerna kerina pemere si ialoken kita i bas kegeluhenta erkiteken persadanta ras Kristus. O seninangku si kukelengi,  kekelengenndu e erbahanca ateku malem dingen mpegegehi aku! Kerina anak-anak Dibata nggo ermeriah ukur ibahanndu Fakta dan Makna  1. Sabap Enggo Kubegi Kerna kekelengendu man anak anak Dibata ras kiniteken si lit ibas kam Salah sada ke biasaan kalak si tek man Dibata emekap kekelengenna nandangi anak anak Dibata.  Enda me siidah Paulus bas diri Pilemon.  Emaka alu kalimat komunikasi s transparan i peseh Paulus hal enda man Pilemon secara langsung. Kalak singet muji pelayanan kalak si deban, labo erkiteken atena pes

Catatan Tambahan PA Moria Tanggal 8-14 Maret 2020


Thema : Aku TI Ras Dibatangku

Bahan Penelaahan  : 2 Petrus 1 : 3-9

3.              Dibata nggo ndilo kita gelah kita dat bagin i bas kemulian ras KiniulinNa. Alu KuasaNa ras arah penandainta kerna Ia nggo IberekenNa man banta kai keperlunta guna nggeluh nembah man BaNa.

4.              Arah padan si mbelin dingen meherga si IberekenNa man banta e, ngasup kam mulahi bandu i bas kerincuhen daging nari, si ncedaken si lit i doni enda, jenari dat bagin kam i bas kinidibatanna.

5.              Erkiteken si e usahakenlah maka irakutkenndu ku kinitekenndu kai si mehuli, tapi aminna gia nggo ibahanndu kai si mehuli, rakutken ka lah ku perbahanen si mehuli e pemeteh kerna Dibata.

6.              Adi nggo lit pemetehndu kerna Dibata, arus maka irakutkenndu ku pemetehndu e penguasan diri; janah adi nggo ngasup kam ngkuasai dirindu, rakutken ka ku je ate megenggeng. Adi nggo lit i bas kam ate megenggeng, arus irakutkenndu ku ate megenggeng e ate tutus er-Dibata.

7.              Tapi aminna gia nggo lit i bas kam ate tutus ngikutken sura-sura Dibata, rakutken ka lah ku je ate keleng man teman sapih-sapih Kristen; janah adi nggo lit i bas kam ate keleng nandangi teman-teman sapih-sapih Kristen, arus maka irakutkenndu ku je ate keleng nandangi kerina manusia.

8.              Enda me kerina biak-biak si iperlukenndu, janah adi biak-biak enda turah alu mehumur i bas kam, si e erbahanca maka pemetehndu kerna Tuhanta Jesus Kristus nggeluh janah erbuah.

9.              Tapi kalak si la lit i bas ia biak-biak si bage, pentang kap mata perukurenna; la ia ngasup ngidahsa, janah nggo ilupakenna maka dosa-dosana si nggo lepas nggo ibersihken.manusia."





Fakta

1.     Petrus menjelaskan bahwa orang yang dipilih menjadi Kristen adalah orang yag khusus karena ditentukan berdasarkan sebuah pemilihan yang sangat istimewa, dan akibat pemilihan itu, Tuhan sudah memisahkan dan memberikan kuasa untuk mengenal DIA, dan juga menganugerahkan Janji janji Tuhan yang sangat istimewa.

2.     Salah satu dampak yang paling penting atas pemilihan Tuhan, adalah kemampuan untuk menguasai diri.  Orang percaya mampu melepaskan dirinya dari keinginan keinginan daging.

3.     Misi orang Kristen di dunia harus lah melakukan pendewasaan iman nya, sehingga iman dalam proses nya melahirkan rasa  sayang/kasih kepada semua orang.

  
Arti Dan Makna.

1.    Setiap orang Kristen harus menyadari bahwa dia dipilih bukan karena Tuhan asal pilih. Pilihan Tuhan sangat matang dan mempunyai dasar yang sangat kuat.  Oleh sebab itu, suka cita menjadi orang Kristen, suka cita mejadi moria, adalah sukacita yang paling besar dalam hidup.  Sebab Tuhan selalu menganugerahkan kebaikan kepada dirinya, dan juga bisa percaya kepada TUHAN dan senantiasa dapat berkomunikasi dengan Tuhan.

2.    Salah satu cara untuk mengontrol diri adalah dengan memperjelas misi pribadi.  Misi Pribadi orang Kristen adalah mempertahankan dan mendewasakan iman sehingga bisa mengasihi semua orang (hal ini dengan sangat sistematis dijelaskan oleh Rasul Petrus pada perikop ini).   Jika moria mempunyai misi pelayanan yang jelas, maka misi ini akan memberikan panduan terhadap apa yang baik dilakukan dan apa yang tidak baik dilakukan.

3.   Teknologi informasi harus dapat dipakai Moria untuk mewujudkan misi pribadi/misi pelayanannya, dan memuliakan nama Tuhan.

 Pengkenaina.

·      Teknologi Informasi (TI) adalah alat yang bisa dipergunakan oleh siapa saja khususnya moria untuk kebaikan,  khususnya dalam melakukan pelayanannya.  Oleh sebab itu bagaimana mempergunakan TI yang baik efeisien dan efektif , bisa dikursuskan kepada semua anggota moria.

·      Seluruh peralatan yang dipakai harus tunduk kepada tujuan. Oleh sebab itu, kejelasan program kerja moria, akan membuat TI bisa berguna dan bermanfaat secara sangat besar.

·      TI bisa juga digunakan untuk belajar banyak sekali hal berguna, sehingga muncul inovasi dan program yang bertujuan memproduksi hal hal yang positif.  

·      TI yang dimiliki manusia berasal dari TUHAN, karena Tuhan lah sumber dari segala sesuatu kecerdasan, keterampilan dan teknologi.   Jadi pakailah TI untuk memulikan Tuhan. Amin,

Terima kasih dan mejuah juah kita kerina .
Tuhan simasu masu.  
Pt. Analgin Ginting.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023