Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
  Thema : Ersada Ukur Ibas Pertoton Nas : 1 Petrus 3 :  8 - 12  Nas Renungen  1 Petrus 3:8-12 (KARO)  Dage kedungenna ersada min ukurndu ras ersada min penggejapenndu. Sikeleng-kelengen min kam bagi ersenina, dingen mesayang janah meteruk min ukurndu sekalak nandangi si debanna. Ula balas perbahanen si jahat alu si jahat, ntah sumpah alu sumpah. Tapi balaslah alu pasu-pasu, sabap pasu-pasu me si ipadanken Dibata IberekenNa man bandu, asum kam IdiloNa. Bagi lit tersurat i bas Pustaka Si Badia, "Kalak si mesikel nggeluh cawir metua dingen senang, la banci melasken si jahat, bage pe la banci erbual. Arus jera ia i bas perbahanen-perbahanen si jahat nari, jenari ibahannalah si mehuli; arus idaramina tuhu-tuhu perdamen alu bulat ukur. Sabap Tuhan tetap natap kempak kalak bujur, janah tetap IbegikenNa pertotonna; tapi IlawanNa kalak si ndalanken perbahanen si jahat." Fakta dan Makna  1. Dage kedungenna ersada min ukurndu ras ersada min penggejapenndu. Sikeleng-kelengen min kam ba

Catatan Tambahan PA Mamre 27 Februari – 5 Maret 2022

 Bahan Penelaahan  : Ulangan 11 : 8-12

Thema :  IKutkenlah kerina undang undang Tuhan   

Tujuan : 1.   Meteh maka Tuhan Dibata kap sierkuasa nandangi kerina si lit I sekelewetta janah ersuruh ukurta guna mpekena kena ras njagaisa

2. Muat bagin ibas mpekena-kena sekelewetta (lingkungen) bagi siilakoken orang tuanta ndube

Ulangan 11 : 8 - 12

11:8   "Ikutkenlah kerina undang-undang si enggo kubereken man bandu wari enda, gelah ngasup kam ngepari lau e, ngiani taneh si nandangi ibengketindu.

11:9    Janah cawir metua kam i bas negeri si mehumur ras melala asilna e, si ipadanken TUHAN maka iberekenNa man nini-ninindu ras man sinursurna.

11:10  Taneh si nandangi iinganindu e, la seri ras taneh Mesir inganndu nggeluh mbarenda. I Mesir adi atendu merdang, terpaksa kam latih erdahin pepaler lau ku juma e.

11:11  Tapi adi taneh si nandangi iinganindu e, e me taneh deleng-deleng ras berneh-berneh, taneh si usur kena udan.

11:12  TUHAN Dibatandu si pekena-kena taneh e ras njagaisa gedang-gedang tahun

Fakta

1.    Tuhan Dibata mbereken petunjuk maha penting si berisi aturan ras informasi man bangsa pilihenNa nandangi bengket kubas taneh perjanjian. Lit Undag Undang ras Pasu pasu siibereken Tuhan arah penulis kitab Ulangan enda. Ikutkenlah kerina Undang Undang gelah ngasup kam ngepari lau (aturan) janah cawir kam metua ibas ingan si mehumur.

2.     Informasi mengenai jenis taneh ras uga harus ndahikensa, la seri ras taneh Mesir, janah harus ipepaler lau ku taneh e.

3.    Taneh deleng deleng ras berneh berneh, taneh e usur kena udan. Tuhan Dibata ndu si pekena kena taneh ras njagaisa gedang gedang tahun.

 

Gurun pasir jadi tanah subur bersama teknologi Drip Irrigation. Sumber https://www.eurekalert.org/

Arti Dan Makna.

1.     Tuhan memberikan sesuatu yang paling penting yang harus menjadi prinsip bangsaNya  beberapa saat sebelum memasuki Tanah Perjanjian.  Tuhan menekankan supaya bangsa Yahudi setia mengikuti seluruh Undang Undang Tuhan.  Itulah syarat untuk mendapatkan kemampuan memasuki tanah perjanjian menyeberangi sungai Yordan, dan mendapat perkenan dan berkat Tuhan selamanya. Apa yang dimakan untuk hidup, apa yang dimiliki untuk hidup menjadi nomor 2, akan tetapi nomor satu  adalah kesetiaan mengikuti aturan dan undang undang Tuhan.  ITULAH YANG PALING UTAMA DAN PALING PENTING DARI SEMUA YANG DILAKUKAN MANUSIA DALAM HIDUPNYA.

2.   Tuhan bahkan memberikan sebuah informasi, teknologi kepada bangsa itu dengan mengatakan tanah itu tidak sama dengan tanah di Mesir, dan harus   diairi supaya bisa ditanam.  Dan bangsa itu melakukan seperti itu, dan saat ini Israel adalah negara yang tekonologi dan hasil pertaniannya nomor 1 di dunia.  Mereka menemukan satu bentuk teknologi irigasi, yang disebut Drip Irrigation.  Dimana air yang diberikan kepada tanah yang didatas nya ada tanaman bisa diatur kapan waktunya dan berapa banyak airnya, sehingga sangat efisien dan efektif.  Luar biasa sekali. Israel merubah gurun pasir menjadi tanah subur dan hijau antara lain melalui irigasi ini.  Air dikelola dengan sangat maju di Israel.

3.     Yang paling luarbiasa lagi adalah janji Tuhan untuk mengelola dan memperbaiki tanah perjanjian, dan menjaganya sepenjang tahun tahun. Jadi sekalipun Bangsa Israel dikelilingi oleh musuh mushnya, Negara Islam, tapi mereka tetap aman dan makin maju dan makin maju.  Tuhan tidak hanya memberikan tanah mentah yang sulit dikerjakan.  tapi Tuhan sempurna, Dia berikan tanah, Dia berikan teknologi hasil kecerdasan manusianya dan dijagaiNya dari musuh musuh. Israel merupakan Negara yang teknologi perang nya nomor 1 di dunia, dan ineteligennya juga nomor satu dan menjadi acuan dan referensi seluruh dinas rahasia / intelligent di dunia. Termasuk barangkali Indonesia.

Pengkenaina.

·      Seluruh asset dan kekayaan yang kam miliki tidak akan artinya, tidak akan menjadi pasu pasu kalau tidak mengikuti Tuhan dengan seluruh undang undangNya. Jadi yang paling penting harus diingat dan diikuti Mamre dan seluruh manusia  adalah mengikuti Undang Undang Tuhan. Taurat adalah semacam panduan kepada Bangsa Israel dan seluruh orang Kristen untuk mengetahul apa yang salah dan apa yang benar di mata TUHAN. Lalu dua hukum kasih yang dijelaskan Tuhan Yesus, harus menjadi panduan setiap mamre selaku imam di keluarga.  Kalau hukum Tuhan sudah konsisten diikuti maka Tuhan akan memberikan pasu pasuNya kepada mamre dan seluruh keluarganya.  Bahkan tanah orang pun diberikanNya.

·      Tidak mengikuti Tuhan, dengan alasan apapun adalah sebuah kebodohan. Mencari cari kelemahan gereja, kelemahan mamre, kelemahan moderamen, kelemahan alkitab, kelemahan pendeta adalah sebuah pembenaran sikap dan perbuatan untuk tidak megikuti Undang Undang Tuhan.  Itulah kebodohan dan kerugian paling besar dalam kehidupan seorang mamre. Bujur

Amin ras mejuah juah

Pt Analgin Ginting

 

Komentar

zalikajagielski mengatakan…
Komentar ini telah dihapus oleh administrator blog.
Budianto Surbakti mengatakan…
Bujur Bang Pt ibas tulisenndu si jadi berkat man kami Mamre.
Analgin Ginting mengatakan…
Oh Bujur melala impalku. Mjj kita kerina impalku

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023