Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
  Thema : Ersada Ukur Ibas Pertoton Nas : 1 Petrus 3 :  8 - 12  Nas Renungen  1 Petrus 3:8-12 (KARO)  Dage kedungenna ersada min ukurndu ras ersada min penggejapenndu. Sikeleng-kelengen min kam bagi ersenina, dingen mesayang janah meteruk min ukurndu sekalak nandangi si debanna. Ula balas perbahanen si jahat alu si jahat, ntah sumpah alu sumpah. Tapi balaslah alu pasu-pasu, sabap pasu-pasu me si ipadanken Dibata IberekenNa man bandu, asum kam IdiloNa. Bagi lit tersurat i bas Pustaka Si Badia, "Kalak si mesikel nggeluh cawir metua dingen senang, la banci melasken si jahat, bage pe la banci erbual. Arus jera ia i bas perbahanen-perbahanen si jahat nari, jenari ibahannalah si mehuli; arus idaramina tuhu-tuhu perdamen alu bulat ukur. Sabap Tuhan tetap natap kempak kalak bujur, janah tetap IbegikenNa pertotonna; tapi IlawanNa kalak si ndalanken perbahanen si jahat." Fakta dan Makna  1. Dage kedungenna ersada min ukurndu ras ersada min penggejapenndu. Sikeleng-kelengen min kam ba

Catatan Tambahan PJJ 6 – 12 Maret 2022. Maksimalkanlah Pelayanan Semua Jemaat

  Kolose 1 : 15-20

Thema : Sinasa Lit Ijadiken Arah Kristus Guna Kristus

 

Kolose 1 : 15 – 20

1:15        Dibata la teridah, Kristus nge rupa Dibata si teridah. Ia lit ope denga ijadiken kerina si nasa lit.

1:16        Sabap arah Ia Dibata njadiken kerina si nasa lit subuk i Surga bage pe i doni, barang si teridah bage pe barang si la teridah, ikut pe kerina kesah si erkuasa ras merentah. Kerina si nasa lit ijadiken Dibata arah Kristus guna Kristus.

1:17        Leben nge Kristus lit asangken kerinana, janah i bas persadan ras Ia kerina si nasa lit e ndatken inganna si payo.

1:18        Ia me takal kulaNa, e me kepala Gereja. Ia me ulu kegeluhen kulaNa. Ia me si tangtangna ipekeke Dibata i bas si mate nari gelah Ia ngenca banci ngaloken ingan si mehergana i bas kai pe.

1:19        Arah peraten Dibata i bas diri AnakNa ringan alu serta si lit i bas diri Dibata.

1:20        Arah Ia me pe itetapken Dibata ndameken kerina si nasa lit ras DiriNa. Dibata mereken perdamen arah kematen AnakNa i kayu persilang, gelah kerina si nasa lit, subuk i doni bage pe i Surga mulihken man baNa.

Fakta

1.         Sangat ringkas namun mendalam pengajaran Paulus man Jemaat i Kolose.  Ibas ayat 15 ikatakan, DIBATA LA (TIDAK) TERIDAH, tapi Kristus nge rupa Dibata Bapa si teridah. Kristus lit ope ijadikenNA kerina sinasa lit.

2.         Arah Kristus me DIBATA njadiken kerina sinasa lit I surga ras I doni, subuk si teridah bagepe si la (tidak) teridah, ikut pe kerina kesah si erkuasa ras merentah. Arah Kristus me kerina ijadiken guna Kristus. Leben nge Kristus lit asangken kerina sinasa lit, janah ibas kiniersadaan ras Kristus maka kerina si nasa lit ndatken inganna si payo.

3.         Kristus me takal kulana, Ia me Kepala Gereja, Ia me ulu kegeluhen kulana, Janah Kristus me sipemena na kal ipekeke ibas simate nari, gelah banci IA ngaloken ingan simehergana ibas kai pe.   Arah peraten Dibata, ibas diri AnakNA  ringan alu serta si lit ibas diri DIbata.

4.         Arah Kristus me itetapken Dibata ras ndameken kerina sinasa lit ras diriNA alu kematen AnakNa I kayu pesilang.  Dibata mbereken perdamen ras kerina gelah kerina sinasa lit baik I surga bagepe I doni, mulihken man IA.

Sumber photo : https://www.youtube.com/watch?v=R6XV_5aIl50

Makna  

1.         Dibata La teridah mengandung arti, Allah Bapa itu terlalu agung, terlalu besar, terlalu suci untuk bisa  dilihat manusia.  Panca indera dan otak manusia tidak punya kapasitas  untuk mampu melihat ALLAH BAPA.  Namun karena kasihNYA yang maha besar, maka Allah Bapa itu bisa dilihat, dipahami, bahkan dijamah di dalam Kristus Yesus.  Yesus kristus adalah Wajah atau DIRI ALLAH BAPA itu.  Itulah sebabnya DIA juga ada sebelum segala sesuatu diciptakan untuk membuktikan secara logis bahwa DIA MEMANG sudah ada dan Bersama ALLAH BAPA sebelum segala sesuatu itu ada.

2.         Yesus Kristus adalah TUHAN 100% dan Manusia 100%, dan sebagai manusia dia memang lahir ke dunia fana ini tahun 0 atau dua ribu tahun yang lalu. Tapi sebagai TUHAN (100%) DIA ada sebelum segala sesuatu ada, dan KRISTUS lah (ALLAH YANG BERFIRMAN) yang menciptakan semuanya melalui FIRMAN itu.  Memahami Kristus sebagai FIRMAN TUHAN maka semakin jelas tanpa keraguan bahwa Memang Yesus Kristus lah menciptakan segala sesuatunya.

3.         KRISTUS lah yang menjadi sumber kehidupan (ulu kegeluhen) faktanya gereja pun dimulai oleh Kristus, maka Kristuslah yang menjadi Kepala Gereja.  Yesus Kristuslah yang pertama dibangkitkan dari kematian, dan Gereja pun akan dibangkitkan bersama sama dengan Kristus Yesus.  Semakin jelas dan semakin nyata, bahwa misi terbesar gereja adalah membawa semua manusia untuk Percaya Kepada Yesus Kristus, supaya bersama sama kelak dibangkitkan dari kematian, dan dipilih serta ditetapkan untuk bersama sama dengan Yesus Kristus memasuki Yerusalem Baru.

4.         Kristus lah pokok perdamaian manusia dan semua makhluk dengan Tuhan Allah.  Tidak ada siapapun yang bisa berdamai dengan ALLAH BAPA kalau bukan melalui Yesus Kristus, karena memang sejak semula sudah ditetapkan demikian.  Semua ciptaan baik yang  di surga dan di dunia, dan ditempat mana pun di alam  semesta ini adalah ciptaan Allah Bapa melalui Yesus Kristus.  Oleh sebab itu pada saatnya kelak, saat Yesus Kristus datang sebagai Raja diatas segala raja, semua ciptaan  akan kembali menjadi milikNYA untuk kemuliaan namaNYA.  Segala sesuatu diciptakan di dalam Yesus Kristus untuk Kemuliaan Yesus Kristus.

Sumber Photo : https://coffeewiththelord.com/

 Pengkenaina

·           Kam, aku, dan kita semua, diciptakan Kristus untuk Kristus.  Tidak ada hak kita untuk hidup kita, karena kehidupan kita benar benar diberikan dan diberkati Tuhan Yesus. Jadi, kita harus membawa dan mengarahkan hidup kita untuk kemuliaan Tuhan Yesus kita.  Sebenarnya dan sejujurnya, tidak ada alasan kita marah, tidak ada alasan  kita mengeluh, tidak ada alasan kita malas, tidak ada alasan kita untuk membuang buang hidup kita selain untuk memuliakan Tuhan Yesus.  

        Lakukan lah 2 kali bukan hanya satu kali, lakukan 10 kali bukan hanya 5 kali, lakukan 1000 kali bukan hanya 150 kali untuk memuliakan Tuhan Yesus kita.  Jangan batasi diri kita untuk memuliakan Tuhan Yesus.  Jangan batasi juga diri orang lain untuk memuliakan Tuhan Yesus, sekalipun kam pimpinan tertinggi gereja, tapi kam tidak lah punya hak untuk membatasi pelayanan seorang jemaat.  Pimpinan gereja, haruslah tunduk dan benar benar mengarahkan program program gereja untuk memaksimalkan keikutsertaan jemaat melayani dan memuliakan Yesus Kristus.

·            Lingkungan hidup dan non hidup kita pun harus dirawat dan dipelihara untuk memancarkan kemuliaan Tuhan.  Rawatlah lingkungan biologisndu, rawatlah lingkungan anorganikndu terutama rawatlah lingkungan kemanusiaanndu.  Dimanapun kita  tinggal, kita  punya tanggung jawab untk menjadikannya kemuliaan Tuhan Yesus kita.  Amin.

Bujur ras mejuah juah kita kerina.

Pt. Analgin Ginting

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023