Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 7.

Gambar
  Thema : Doni ingan mpermuliaken Dibata  Nas : 1 Petrus 1 : 17 - 22 Nas Renungen    Tupung kam ertoto man Dibata, ikatakenndu Ia Bapa. Ia me si ngadili kerina manusia alu la erndobahen rikutken perbahanen sekalak-sekalak. Erdandanken si e pakeken kesempaten si lit guna pemuliaken Dibata, kidekah kam nggeluh denga i doni enda. Ietehndu kap alu kai kam itebusi i bas kegeluhenndu si la erguna, si ialokenndu i bas nini-ninindu nai nari. Kam itebusi labo alu barang si banci masap, umpamana emas ntah pirak. Ia nggo ipilih Dibata ope denga doni enda ijadiken, janah nggo ipetangkas i bas wari-wari si arah pudi enda guna kiniulinndu. Arah Ia, tek kam man Dibata si pekeke Ia i bas si mate nari dingen si mereken kemulian man BaNa. Emaka kiniteken ras pengarapenndu itamakenndu i bas Dibata. Erdandanken patuh kam ngikutken pengajaren si tuhu-tuhu e, nggo ibersihkenndu dirindu seh maka lit i bas kam keleng ate si tuhu-tuhu nandangi temanndu si sada kiniteken. Emaka sikeleng-kelengenlah kam alu bula

Pekan Penatalayanan 2020 Berngi : 3


Kotbah          : Masmur 98:1-9

Thema           :  Endekelah Ende-Enden Si Mbaru

Khotbah Masmur 98 : 1-9

98:1 Endekenlah ende-enden si mbaru man TUHAN , sabap perbahanenNa si mejin. Alu kuasa dingen gegehna si badia jine, Ia enggo menang.

98:2  Iberitaken TUHAN kemenangenNa, enggo icidahkenNa keselamatenNa i lebe-lebe bangsa kerina.

98:3 ItepatiNa padanNa man Israel bangsaNa, sabap Ia tetap erkeleng ate ras setia man kalak enda. Kerina bangsa-bangsa i doni, enggo ngidah kemenangen si reh i bas Dibatanta nari.

98:4  Ersuraklah man TUHAN , o doni kerina, ersuraklah dingen rendelah perban riahna.

98:5  Puji min TUHAN alu kulcapi, endekenlah ende-enden pujin man baNa.

98:6  Embuslah tanduk ras terompet, ersuraklah man TUHAN rajanta.

98:7  Ergeruhguhlah, o lawit ras kerina isiNa, o doni dingen kerina si ngianisa.

98:8  O kam lau belin ertepuklah, o deleng-deleng rendelah ras-ras meriah iadepen TUHAN .

98:9 Sabap Ia reh guna merentah doni enda. IrajaiNa kerina bangsa i doni enda alu bujur ras rembang tengah.

LEAD/Pembukaan

Syaloom mejuah juah kita kerina.  Salam ibas gelar Tuhanta Yesus Kristus.  Enggo kita seh ku berngi peteluken ibas Pekan Penatalayanan enda.  Janah ate kami ibenaken kami ibas sada turi-turin

Ketika Kekaisaran Romawi dikuasai oleh Nero, maka raja yang stengah gila dengan sengaja membakar kota Roma, untuk menjadi tontonannya.  Lalu ketika banyak orang mempertanyakan siapa yang membakar, termasuk semua senator ya pun bertanya kepada dirinya, maka dengan cepat dia menjawab da memfitnah bahwa yang membakar adalah Orang Orag Kristen.

Maka berikutnya ditangkap lah semua orang Kristen, dan dibakar hidup hidup.  Tubuhnya dilumuri Tar, lalu diikat diatas tiang, maka disulut lah api mulai dari bawah.

Kaisar Nero yang sangat laknat, menikmati acara pembakaran orang orang Kristen, dan berfikir mereka akan berteriak, minta tolong, dan memanggil manggil Nama Kaisar memohon di bebaskan.

Namun apa yang terjadi?  Tidak ada orang Kristen yang sedang dibakar itu berteriak, tidak ada yang menangis, tidak ada seorag pun yang memanggil manggil nama Kaisar.  Melainkan mereka semua bernyanyi Memuji dan Memuliakan TUHAN YESUS.

Kaisar Nero berteriak “ Are They Singing”  dengan ekspresi mata melalak.
Pujian Kepada TUhan dampaknya luar biasa sekali, melahirkan keberanian yang sagat sangat dahsyat.


Thema ta bas berngi si peteluken enda “Endeken lah Ende Ende simbaru” “Nyanyikanlah Nyanyian Baru Bagi Tuhan kita. Mari sin en terdauhen. 

FAKTA

1.     Masmur ini berisi ajakan untuk memuji Tuhan dengan kualitas pujian yang paling tinggi dan paling mulia.  Mengajak memuji dengan pujian yang paling baru.  Masmur ini juga menyampaikan apa yang sudah diperbuat Tuhan sehingga semua manusia, semua makhluk harus memuji Tuhan.

a.     TUHAN sudah menang, dengan kuasa dan kemampuanNYA yang sangat dahsyat.

b.     TUHAN sudah menunjukkan keselamatan diriNYA yang juga bukti keselamatan manusia.  

c.      Tuhan sudah menempati janjiNYA dan membuat Bangsa Israel meraih kemenangan dan contoh nya Keselamatan Bangsa Pilihan Tuhan di Tanah Pembuangan di Babel

2.    Memuji TUhan harus dengan ekspressi yang paling riang dan sukacita, ERSURAK, dan ajakan memuji Tuhan disampaikan kepada semua manusia tanpa kecuali. Dan saat memuji TUHAN pujilah dengan semua alat music yang bisa dipakai , sehingga terjadi orchestra yag amat dahsyat.

3.     Alam semesta pun diajak untuk ikut memuji TUHAN
a.     Ergeruhguh lah lawit guna memuji TUHAN
b.     Lau belin ertepuk, deleng deleng pe ikut rende

4.    TUhan Yesus reh lako memimpin  dunia, dan  DIa akan memimpin dengan penuh kasih sayang dan kebenaran, sehingga semakin banyak orang merasakan kebaikan dari Tuhan dan bersyukur dalam hidupnya.  



MAKNA

1.     Tuhan tidak mengharapkan apupun dari selruh kebaikanNYA kepada manusia da jemaat yang dikasihiNYA.

2.     Tuhan mengharapkan hanya pujian penyembahan dari anak anakNYA, sebab pujian pujian yang disampaikan akan membuat hati bergembira dan bersorak, dan penuh rasa syukur.

3.     Memuji TUHAN harus lah dengan keterampilan tertinggi, suara termerdu dan syair yang palig baru. SEbab pujian kepada TUHAN harus lah murni pujian, bukan prilaku prilaku instan yang dipicu akan kebetuhan.

4.     Pujian kepada TUHAN adalah bukti dan kerinduan akan kedatangan Yesus Kristus ke dunia dan memipin dunia dengan penuh kesabaran, kuasa dan kasih saying.

5.     Orang yang memuji TUHAN adalah orang yang paling besuka cita dan bersyukur untuk hidupnya.  HARUS dingat KARENA MEMUJI TUHAN LAH maka MANUSIA BESUKA CITA. 



PENGKENAINA

·      Orang Kristen haruslah terbiasa memuji TUHAN. JIka kita sudah terbiasa memuji TUHAN, maka lama kelamaan kita pun makin tahan dan makin sabar dalam segala tantangan.

·      Memuji TUHAN seolah bebas dan dapat dengan cara apapun,ternyata Masmur mendorong cara terbaik untuk memuji TUHAN aalah dengan lagu lagu baru.  BARU menandakan KUALITAS yang LEBH  TINGGI.

·      Supaya Bisa memuji TUHAN dengan NYANYIAN BARU, minta kepada TUhan syair dan nada lagu baru.  Sampai nanti diyakini bahwa mudah koq menciptakan lagu lagu baru.

·      Yang lebih utama dan paling penting, mari kita jadikan hidup kita menjadi Pujian  Baru kepada TUHAN setiap hari....  jadikan (per)sembah(en)  geluhndu. 

POWER STATEMENT

Solusi segala masalah  adalah  bernyanyi memuji Tuhan,
maka bagi siapa yang selalu bernyanyi, terutama dengan lagu baru,

masalah menghilang dari hidupnya. Puji Tuhan. Amin. 

Bujur ras mejuah juah kita kerina.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023