Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 2.

Gambar
  Thema : Ersada Ukur Ibas Pertoton Nas : 1 Petrus 3 :  8 - 12  Nas Renungen  1 Petrus 3:8-12 (KARO)  Dage kedungenna ersada min ukurndu ras ersada min penggejapenndu. Sikeleng-kelengen min kam bagi ersenina, dingen mesayang janah meteruk min ukurndu sekalak nandangi si debanna. Ula balas perbahanen si jahat alu si jahat, ntah sumpah alu sumpah. Tapi balaslah alu pasu-pasu, sabap pasu-pasu me si ipadanken Dibata IberekenNa man bandu, asum kam IdiloNa. Bagi lit tersurat i bas Pustaka Si Badia, "Kalak si mesikel nggeluh cawir metua dingen senang, la banci melasken si jahat, bage pe la banci erbual. Arus jera ia i bas perbahanen-perbahanen si jahat nari, jenari ibahannalah si mehuli; arus idaramina tuhu-tuhu perdamen alu bulat ukur. Sabap Tuhan tetap natap kempak kalak bujur, janah tetap IbegikenNa pertotonna; tapi IlawanNa kalak si ndalanken perbahanen si jahat." Fakta dan Makna  1. Dage kedungenna ersada min ukurndu ras ersada min penggejapenndu. Sikeleng-kelengen min kam ba

Catatan Tambahan PA Mamre Tanggal 22-28 September 2019



 (Iman dan IT / Teknologi Informasi)

Thema     :   Turikenlah Situhuna

Tujuan     :   Gelah Mamre

1.    Meteh maka ciga ate Dibata nandangi ranan si la tuhu
2.    Ngasup makeken teknologi informasi si benar

Kuankuanen 6 : 16 – 19

6:16-19 Lit pitu perkara si nembeh janah ciga kal ate TUHAN ngenenca e me: pengenehen mata si megombang, dilah perguak, tan si munuh kalak si la ersalah, ukur si erbahanca sura-sura jahat, nahe si mejingkat ngelakoken kejahaten, saksi si la erngadi-ngadi erbual, dingen kalak si peturah perubaten sapih-sapih temanna



Fakta

1.                 Manusia adalah makhluk lemah yang telah berdosa kepada TUhan. Berdosa artinya ketidak mampuan mengikuti secara konsisten standard Allah Bapa yang Benar dan Kasih.

2.                 Perikop ini menekankan perlunya pengetahuan untuk memilih dan melakukan yang benar serta menghindari yag tidak benar.

3.                    Kitab kuan kuanen menekankan 7 prilaku yang sangat tidak disukai Tuhan yaitu :

a.     Mata yang si sombong (cara memandang mata yang sombong)
b.     Dilah perguak/ lidah yang suka berbohong,  hoax dan berita tak benar
c.      Tangan yang membunuh orang tak bersalah
d.     Hati yang melahirkan niat jahat
e.     Kaki yang cepat membawa ketempat jahat
f.       Saksi yang berbohong terus menerus
g.     Manusia yang menjadi sumber pertengkaran orang lain (Provokator)

Arti Dan Makna.

1.                 Gampang sekali membuat dosa, jika diri kita tidak bisa dipimpin dan diarahkan. Perlu sekali memiliki kemampuan untuk menguasai diri, dan menguasai peralatan yang dipakai saat ini

2.                Alat alat yang seharusnya dipakai untuk mempermudah pekerjaan ternyata bisa juga dipakai untuk membuat pertengkaran bahkan perkelahian.

3.                Saat ini HP dan seluruh teknologi informasi yag tersebar dengan harga murah meriah,  harus dipergunakan secara positif untuk tujuan tujuan pelayanan dan kebaikan.

4.                Hindari lah menggunakan HP atau alat alat Informasi yang lain untuk membully / fitnah dan menyebarkan berita bohong.

5.                    HP dan seluruh alat Teknologi informasi haruslah dipakai secara baik dan pentar untuk memuliakan Nama TUhan kita. Maka tahirkan lah HP dan alat alat yang lain.



Pengkenaina.

·       Mamre harus menjadi pembawa damai dan kasih sayang dalam hidupnya, termasuk damai dan kasih sayang  kepada umat agama lain.  Orang Kristen harus mampu  menjadi bagian agama  orang lain, selama tidak melawan dan melanggar aturan.

·        Dibutuhkan kedewasaan dan kematangan jiwa untuk dapat mempergunakan HP  dengan baik dan positif.

·      Orang Kristen, kam dan aku,  haruslah mampu menghindari atau mempantangkan dalam dirinya untuk tidak ikut mem bully dan menyampaikan berita Hoax dalam media sosial maupun media media yang lain .


Bujur ras mejuah juah kita kerina.
Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023