Ketedehen Ate Ikut Ku Gereja, PJJ ras PA
Thema : Sangap Kalak Pulung Muji Tuhan
Tujuan : 1. Meteh
maka kerehen ku rumah pertoton palasna eme
ketedehen ate
2. Tutus Pulung Ibas gelar Tuhan
Ogen :
Masmur 84 : 1-8
82:1 Masmur
Asap. Dibata minpin runggun si badia i Surga, i bas perpulungen dibata-dibata
iberekenNa me keputusenNa:
82:2 "Asa
kai nari dekahna kam ngadili alu la bujur, dingen ngkapiti kalak jahat?
82:3
Belalah hak anak-anak melumang dingen kalak si la megegeh, bahan adil kempak
kalak musil ras si mesera.
82:4 Pulahilah
ia i bas tan kalak perdosa nari.
82:5
La kam erpemeteh dingen la lit pengertinndu. Kam erdalan arah kegelapen,
erkiteken kam maka enggo bene keadilen i doni.
82:6 Ningku
maka kam me dibata-dibata, kerina kam anak Dibata si Mada Kuasa.
82:7 Tapi
mate me kam bali ras manusia, bagi kerina anak raja-raja, kam pe kernep me
kerina."
82:8
Reh kam min, o Dibata, adili min doni enda, sabap Kam empuna kerina
bangsa-bangsa.
Fakta
1. Masmur
ini berisi sebuah puisi atau nyanyian yang berisi informasi yang sangat
transenden atau teologis; “ Allah memimpin sidang ilahi (runggu) dengan para
allah”
2. Siapa
para allah, para allah adalah yang dianggap dewa, atau makhluk yang paling
berkuasa dan diyakini sebagian sebagai penentu kehidupan. Namun dihadapan ALLAH mereka hanya manusia
biasa, yang juga akan mati. Sebenarnya
dalam kenyataannya mereka memimpin dengan
berpihak kepada orang jahat dan tidak jujur.
3. Pemasmur
dalam puisinya bahkan menasehati allah allah ini supaya lebih berpihak kepada
anak anak melumang, orang orang lemah, yang tidak mempunyai apa apa. Membebaskan mereka dari tangan tangan orang
jahat. NYatanya mereka hanya membela orang yang jahat, karena imbalan
imbalannya.
4. Mereka
ini akan mati, dan hilang semua. Hanya ALLAH BAPA yang adil dalam memimpin,
sehingga kehadiranNYA lah yang paling dinantikan.
Arti
Dan Makna.
1.
Ada kuasa kuasa lain lain yang
menarik manusia dari ALLAH. Mereka ini
menawarkan sesuatu yang dianggap berguna oleh manusia manusia yang berpandangan
tidak jujur, karena sebebanrnya mereka tidak adil dalam pengaruh dan
kepemimpinannya. Mereka allah allah ini
tidak ada apa apanya di hadapan Allah Bapa, dan akan mati, diadili dan
dikernepken dari hadirat TUHAN.
2.
Ketidak hadiran manusia ke hadapan ALLAH BAPA, karena mereka memilih berada
ditempat lain karena merasa enak dengan allah allah ini tadi. Sebab siapaun yang tidak ada dihadapan Allah
maka dia berada di tempat yang lain yag baginya lebih menarik, karena
menawarkan sesuatu tetang kenikmatan duniawi ini.
3.
Representasi dari kehadiran TUHAN
atau HADAPAN ALLAH adalah Gereja, PJJ dan PA.
Jadi jika seorang mamre tidak hadir ke PA Mamre maka dia sedang berada
ditempat yang lain yang menurut dia lebih menarik ditawarkan allah allah lain,
atau illah illah lain, yang sebenarnya sia sia.
Pengkenaina.
·
Seorang Mamre harus jeli dan
mempunyai kemampuan untuk mengenal dan membedakan mana allah mana ALLAH. ALLAH satu satunya yang berkuasa atas seluruh
kehidupan dan alam semesta ini. Ula akapndu jagon allah ndu asangken DIBATA
simada kuasa, kernep nge kari kerina.
·
Mamre harus mampu mengarahkan diri
atau memimpin dirinya untuk selalu berada dihadapan ALLAH. PA Mamre inganta mbahas Kata DIbata. Kata DIbata e kap DIBATA, emaka sangana kita
membahas kata Dibata, kita jumpa ras DIbata.
·
Jadi motivasi untuk reh ku PA Mamre
bukan karena hal hal duniawi, tapi
erkiteken Tedeh Ate Man Dibata simada KUasa e.
Tedeh lah atendu katawari pe ndahi Gereja, Ndahi PA, tah ndahi PJJ.
·
Ibas masa gundari enda, la kita jumpa
secara fisik eriketen protocol kesehatan.
Tapi la mengurangi makna ibadah amin pe kita er gereja, er PA, er PJJ
secara on line. TUHAN DIBATA atau ALLAH
berkuasa penuh atas dimensi tempat dan waktu.
La lit bedana man DIbata jarak 5 km, 10 km, 200km, 2000 km ataupun
puluhan ribu KM. Emaka persekutuanta
tetap ipasu pasu TUHAN ras ihadiri Tuhan sekalipun kita berjarak. Amin. Tuhan simasu masu kita.
Pt. Analgin
Ginting.
Komentar