Featured Post

Catatan Khotbah Minggu 12 Mei 2024

Gambar
 Minggu Eksaudi : Begiken Min O Jahwe Warna Mbentar Invocatio          :  “(Pilipi 3 : 16)” Ogen                     :  Perbahanen Rasul Rasul 1 : 1 - 5  (Tunggal )     Khotbah            :  Masmur 31 : 1 – 5      (Responsoria )     Thema                 :  Pemindon Lako Iampang-ampangi Tuhan              Khotbah : Masmur 31 : 1 – 5     Masmur Daud. Ku Kam aku cicio o TUHAN ula pelepas aku kemalun. Kam kap Dibata si bujur, mindo aku, maka IkeliniNdu aku. Begiken min pertotonku pedas min Kam reh mulahi aku. Jadi min Kam deleng batu inganku cicio, kubungku si nteguh inganku terkawal. Kam kap ingan cebuni dingen bentengku, tegu-tegu dingen babai aku erkiteken GelarNdu. Tegu-tegu aku maka ula aku kena siding itogeng kalak man bangku. Ampang-ampangi aku maka ula aku kena cilaka. Pembukaan   Syalomm mejuah juah senina ras turang, Kidekah nggeluh manusia ibas doni enda, lit lalap perbeben.  Lit nge lalap kiniseran, kiniseraan si mengancam keselamatan ta.  Tapi lit ka nge jalan keluar,

Catatan Tambahan PA MAMRE 2 – 8 Agustus 2020

Masmur 107 : 28 – 38

Thema : Kemerdekaan Eme Pemere Dibata Si Meherga

Masmur 107 : 28 – 38

107:28    I bas kiniseran e nari nderkuh ia man TUHAN , e maka ipulahiNa ia i bas kepiceten nari.

107:29    IpejenengNa angin si erpiu-piu, galumbang si merawa pe enggo sinik.

107:30    Meriah ukurna sabap enggo lit ketenengen, jenari ibabai TUHAN ia ku pelabuhen si itujuna.

107:31    Erkiteken si e arus kalak enda ngataken bujur man TUHAN , kerna keleng ateNa si tetap, dingen tanda-tanda kuasa si enggo ibahanNa.

107:32    Arus kalak enda ermomo i tengah-tengah perpulungenNa kerna kinibelinen TUHAN , dingen muji Ia i bas runggun pertua-pertua.

107:33    TUHAN erbahanca lau belin jadi kerah, ulu lau jadi taneh kerah.

107:34    Taneh si mehumur ibahanNa jadi taneh masin, erkiteken kejahaten si ilakoken kalak si ngianisa.

107:35    Gurun pasir isalihkenNa jadi tambak, taneh kerah isalihkenNa jadi ulu lau maler.

107:36    IpelepasNa kalak kelihen ringan i je, jenari ipanteki kalak e sada kuta man inganna tading.

107:37    Juma ierdangina janah isuanna batang anggur, si mereken ulih si seh kal buena.

107:38    Ipasu-pasu TUHAN bangsaNa gelah ertuah, dingen asuh-asuhenna tetap reh buena


FAKTA

1.    Tuhan selalu peka mendengar jeritan oranag yang minta tolong kepadaNYA, dan pertolongan Tuhan selalu sempurna, tidak tanggung namun Tuntas sampai orang yang ditolong benar benar berada di tempat yang penuh kedamaian dan ketenangan.

2.     Orang yang menjerit minta tolong kepada Tuhan, dan setelah Tuhan tolong dengan sempurna, maka haruslah ia memberitakan kebaikan Tuhan ini.

3.    Tuhan berkuasa atas alam semesta dan atas segala sesuatu yang ada di seluruh alam semesta ini, namun Kuasa Tuhan selalu DIA tunjukkan untuk menyatakan kasihNYA kepada manusia.  Tuhan bisa membuat tanah subur bahkan super subur di gurun pasir atau tanah kersang.  Mengapa DIA melakukan itu, tak lain dan tak bukan untuk menyatakan Kasih SetiaNYA kepada manusia. 

 

ARTI/MAKNA

1.     Tuhan menunggu dan selalu menunggu seseorang atau banyak orang yang menjerit dan minta tolong kepadaNYA. Pekikan minta tolong dari bapak bapak pendiri bangsa didengarkan Tuhan, dan diberikanNYA lah kemerdekaan untuk sluruh Bangsa Indonesia.

2.      Keputusan Tuhan untuk menolong orang yang menjerit kepadaNYA adalah demi diriNya sendiri.  Tuhan memang Maha Kasih.

3.      Tuhan akan merubah apapun, Tuhan sanggup mengkondisikan apapun untuk menyatakan kasih SayangNYA kepada umatNYA.  Mata air bisa Dia hadirkan di padang gurun yang paling gersang, panas dan kering. Knapa? Karena dua hal : Kuasa dan kasih saying.


PENGKENAINA

1.     Kam pe timai TUhan erlebuh mindo man bana, dan TUhan pasti kabulkan sesuai dengan waktu yang Dia tentukan  Emaka mindolah man Tuhan

2.     Kemerdekaan yang kita akan peringati pada tanggal 17 AGustus adalaj jawaban Tuhan terhadap bapak bapak perndiri Bangsa yang menjerit minta tolong supayabBangsa Indonesia memperoleh kemerdekaan.  Dan Indonesia Merdeka atas kehendak dan pemberian Tuhan. Mari sikatakan bujur man Tuhan ?syukur atas kemerdekaan yang diberikan kepada segenap bangsa Indonesia.

3.     Masi kita isi dan penuhi kemerdekaan ini dengan cita cita mulia yang kita miliki.  Kita isi kehidupan di alam kemerdekaan dengan sesuatu yang bermanfaat, bernilai . Kita kembangkan semangat kita, kita dorong kreatifitas kita, dan kita hasilkan produk atau jasa yang lebih sesuai dan lebih bermutu untuk seluruh customer dan pre customer kita. Amin

 

Bujur melala ras mejuah juah kita kerina.

      Pt. Analgin Ginting.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023