Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 3 .

Gambar
  Thema : Kekelengen Teridah Arah Perbahanen Nas : 1 Johanes 3 : 11 -18 Nas Renungen  Mula-mulana nari kin nggo ibegindu berita enda, e me kita arus sikeleng-kelengen. Ula bagi Kain si jadi anak Iblis, agina pe ibunuhna. Ngkai kin maka ibunuh Kain agina? E me erkiteken kai si ibahan Kain salah, janah kai si ibahan agina, rikutken si ngena ate Dibata. Jadi ula mamang atendu o senina-senina, adi nembeh ate bangsa doni enda man bandu. Sieteh kap maka nggo sitadingken kematen janah lawes kita ku kegeluhen; si enda sieteh perbahan keleng ateta seninanta. Kalak si la erkeleng ate, tandana ia tetap denga i teruh kuasa kematen. Kalak si nembah atena seninana, pemunuh kap. Janah ietehndu maka kalak pemunuh la lit i bas ia kegeluhen si tuhu-tuhu si la erkeri-kerin. Arah enda me sieteh kekelengen e: Kristus nggo ngendesken GeluhNa man gunanta. Emaka kita pe arus ngendesken geluhta guna seninanta. Adi lit sekalak bayak idahna seninana kekurangen, tapi la atena mekuah man seninana e, uga banci kala

Catatan Khotbah Minggu 12 Juli 2020. Ngikutken Tuhan Yesus Alu Bulat Ukur



Minggu V/ Kenca Trinitatis Minggu Merdang
Warna Stola Meratah    

Invocatio
"Jangan takut, hai tanah, bersorak-soraklah dan bersukacitalah, sebab juga TUHAN telah melakukan perkara yang besar!
Yoel 2 : 21
Ogen
Ibrani 6 : 7-8      
Khotbah
Jesaya 30  : 23 – 24     
Thema
Tuhan mpeturah si erdangkenndu.             

Khotbah :  Jesaya 30 : 23-24

30:23 Lalu TUHAN akan memberi hujan bagi benih yang baru kamu taburkan di ladangmu, dan dari hasil tanah itu kamu akan makan roti yang lezat dan berlimpah-limpah. Pada waktu itu ternakmu akan makan rumput di padang rumput yang luas;

30:24 sapi-sapi dan keledai-keledai yang mengerjakan tanah akan memakan makanan campuran yang sedap, yang sudah ditampi dan diayak.
Pembukaan/Lead

Syaloom ras mejuah juah senina senina ras turang ibas gelar Tuhanta Yesus Kristus.  Uga beritandu kerina, ma sehat sehat ras  tetap bersabar kita kerina ya.

Pernah nge ukurindu sanga kam nuan nuan,  engkai maka bas taneh e nari banci turah sinuan sinuan siberbeda beda.  Bas taneh si seri e banci torah, jaung, tomat, alpukat, ras sidebanna?

Pertanyaan paling penting, ise kin simpeturah kerina sinuan sinuan e?
Eme si perlukal sirenungken kal ibas ndengkehken khotbah enda.

Mari sinen lebih mbages….



Fakta

  1. Nas khotbah dalam KiItab Jesaya ini sangat berkaitan dengan  Maha kuasa  dan Maha  Pengasih  Allah Bapa kepada bangsa ipilihanNYA.  Bangsa pilihan yang satu sisi harus dibuang ke Tanah Babel untuk belajar, sadar dan bertobat tetap lah harus dikasihi TUHAN.  Maka Tuhan memberikan FirmanNya melalui Nabi Jesaya

  1. Tuhan akan memberikan hujan kepada benih yang baru ditaburkan di ladangmu, supaya dari sana bisa diproduksi roti untuk dimakan dengan lezat.  Sementara itu ternak pun akan disediakan makanannya di padang rumut yang luas.   Jadi tidak ada persaingan makanan antara manusia dan ternak.

  1. Hewan Hewan pekerja pun akan disediakan makanan campuran yang sedap sehingga makin kuat kuat tenaganya.

Makna

  1. Tuhan Allah mempergunakan semua ke Maha Kuasaan Nya untuk mengasihi  manusia atau bangsa pilihanNYA.  Dan ketika Tuhan mengasihi manusia, maka kasih anugerahNYA sangat sempurna. Tidak hanya kepada manusia, namun juga kepada ternak ternaknya.

  1. Tuhan tahu bahwa benih yang baru ditabur di tanah memerlukan sejumlah persyaratan supaya bisa tumbuh dan berbuah dengan sempurna.  Butuh air, butuh suhu yang pas,  kelembaban tanah yang sesuai  dan tanah yang gembur dan tidak keras diterobos tunas yang baru muncul dari benih.  serta sebarapa besar cadangan makanan  dari benihnya.  Tuhan lalu mendatangkan hujan dengan intensitas yang pas dan waktu turunnya pas.  Semakin jelas bahwa saat menunjukkan kasihNYA kepada bangsaNYA , Tuhan mempergunakan seluruh kecerdasanNYA untuk mewujudkan kasih sayangNYA yang paling sempurna.  Tuhan tidak pernah setengah hati dalam mengasihi bangsa pilihanNYA dan umat pilihanNYA.

  1. Saat TUhan menunjukkan Kasih SayangNYA, DIA tidak mengasihi manusia itu secara partial, atau sebagian sebagian.  Namun saat Tuhan mengasihi manusia, DIA juga mengasahi seluruh orang yag terlibat dengan manusia, seluruh ternak dan binatang peliharaannya  pun turut dikasihiNYA.  Kasih sayang TUhan kepada seorang Mamre, adalah Kasih Sayang Tuhan untuk seluruh keluargaNYA.

Pengkenaina/Target   
(Pemahaman minimal yang harus didapat jemaat setelah mendengar Firman diKhotbahkan)

  1. Tuhan itu sangat Maha Kuasa, sangat Maha Pengasih.  Da seluruh KuasaNYA dipakaiNYA untuk menyatakan/mewujudkan Kasih AnugerahNYA kepada seluruh umatNYA, kam dan aku serta kita semua.  Tuhan tidak menunjukkan Kuasa untuk membujuk manusia, atau menakut nakuti manusia, Seluruh Kuasa Tuhan ditunjukkanNYA HANYA untuk MENGASIHI MANUSIA.

  1. Tuhan berkuasa atas seluruh bidang, seluruh faktor, seluruh penentu kehidupan  manusia itu.  Oleh Sebab itu Tuhan pun akan memprotek atau melindungi manusia yang berkomitmen mengikuti dan melayani DIA.  Tuhan pasti sangat menyayangi kam kerina dan aku juga, supaya kita dapat menikmati kasih sayang Tuhan kita.

  1. Jangan Takut akan hidup ini, jangan takut saat memulai suatu pengalaman baru, karea kesitu pun Tuhan akan tahu. Jangan takut terhadap makanan dalam keluarga.  Carilah kerjaan, dan kerjakan lah pekerjaan dengan sungguh sungguh, maka TUhan pun akan memberkati semua ladangndu, pekerjaanndu, usaha ndu, pabrikndu, kolam ndu, tambang ndu degngan sungguh sungguh juga.

  1. Jaminan kekelengan TUHAN nandangi manusia lit ibas gelar Tuhan Yesus. Sebab Tuhan Yesus sirbahanca Dibata rembak ras manusia.  Kita banci erlebuh man Dibata janah Dibata banci mbegi kita, sebab TUHAN YESUS sebagai kelang kelangta.  Emaka kai pe pepindonta nandangi TUHAN DIBATA, iebreken TUHAN ibas Tuhan Yesus ta.  Emaka mari siikutken Tuhan Yesus e jadi TUHANTA segedang gedang geluhta.
  


 Respon (Perenungan lebih dalam )

1.      Pernah nge gejapkenndu Reh Tuhan e ndeheri ras erkuan ras kam?  Pendilo pendeta, pertua, diaken, orang tua, ras jelma sideban, la kin gejapndu e suruhen Tuhan lako reh ku kam?

2.      Nggit kam tetap ngikutken Tuhan Yesus e, aminna pe  la tempa pernah datndu mujijatNA, la tempa  pernah lit masalahndu ibereNA solusi ?

3.      Tetap nge kam/kita  setia ngikut Tuhan Yesus, ibas suasana merebakna pandemic covid 19 enda?  Tek nge ras Yakin nge kam bahwa Tuhan Yesus tetap berkuasa tas kerina sinasa lit, ras tetap ibereNA kelang ateNA nandangi kam, nandangi aku, ras nandangi kita kerina?


Power Statement

Melala jelma ndarami pengikutna sebab atena ndat keuntungen ibas pengikutna e nari.  Tapi Tuhan Yesus ndarami pengikut gelah pengikutna ndatken keuntungan ras pasu pasu ibas IA nari. Mari lah siikutken TUHAN YESUS ta e. 

Bujur Ras mejuah juah kita kerina  
Pt Analgin Ginting

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023