Featured Post

Pekan Doa 2024 Berngi 5 .

Gambar
  Thema : Jadi senina man senina  Nas : Kejadin 45 : 1 – 9  Nas Renungen    Lanai tertahan Jusup ukurna i lebe-lebe suruh-suruhenna kerina, emaka isuruhna kalak nadingken ingan e. La lit ise pe si deban ras Jusup sanga iturikenna man senina-seninana ise kin ia si tuhuna. Perban gangna sorana tangis kalak Mesir pe nterem megisa, janah berita e ipeseh ku istana raja. Nina Jusup kempak senina-seninana, "Aku kap si Jusup. Nggeluh denga nga nge bapangku?" Tapi perban biarna senina-seninana e megi si e lanai ia ngasup njabapsa. Emaka nina Jusup man kalak enda, "Mari terdeheren ku jenda. " Ideheri kalak enda ia, emaka nina Jusup, "Aku kap seninandu si Jusup si dayakenndu ku Mesir. Genduari ula aru atendu, ula isalahkenndu bandu erkiteken idayakenndu aku ku jenda. Si tuhuna Dibata nge si erbahan maka aku leben seh asang kam ku jenda guna nelamatken kalak si nterem. Enda pedua tahunken denga nge kelihen i negeri enda. Lit lima tahun nari la lit kalak si nenggala tah pe

Catatan Tambahan PJJ 11-17 Oktober 2020, Kekelengen Adalah Subjek Dalam Pengadilan Terakhir

 1 Johanes 4 : 16b-21

Thema : Sehken Kekelengen

(Penjemaatan Unit Diakoni)


 Ada masukan dari seninaku Pt Josep Ginting Runggun Tugu, bahwa saya keliru mengutip teks bahan PJJ. Ketika saya cek kembali, ternyata benar,  bahwa saya salah mengutip teks. Tapi megapa saya salah saya kira sebuah misteri.  Dan ayat mana yang saya petik itu pun saya benar benar lupa dan tidak tahu. Maka dengan itu saya mohon maaf man banta kerina. Dan Bersama ini saya tuliskan ayat yang lebih tepat.  Saya tidak menghapus bagian yang salah, saya tempatkan itu dibagian bawah.  Bujur ras mejuah juah kita kerina. 


1 Johanes 4 : 16b-21

Dibata kekelengen kap, janah ise si erkeleng ate ia ringan i bas Dibata janah Dibata ringan i bas ia.

Kekelengen e ibahan jadi serta i bas kita gelah kita la mbiar jumpa ras Dibata i bas Wari Pengadilen. La kita mbiar sabap kegeluhenta i bas doni enda bali ras kegeluhen Kristus sangana Ia i doni enda denga.

I bas keleng ate la lit kebiaren. Kekelengen si serta erbahanca kita lanai mbiar. Ukumen nge si erbahanca turah kebiaren; emaka kalak si mbiar denga, e tandana langa lit i bas ia keleng ate si serta.

Kita ngkelengi, sabap leben Ia ngkelengi kita.

Adi lit kalak si ngatakenca maka keleng atena Dibata, tapi nembeh atena man seninana, kalak si bage perbual. Sabap kalak si la ngkelengi seninana si idahna, labo tuhu ia ngkelengi Dibata si la idahna.

Enda me perentah si nggo sialoken i bas Kristus nari: ise si ngkelengi Dibata, arus maka ikelengina pe seninana.bana

Fakta

1.     Rasul Johanes memberikan sebuah penjelasan yang sangat mendasar tentang kekelengen , bahwa Tuhan Dibata kekelengen kap.  Jadi siapa yang mempunyai kekelengen sebenarnya dia hidup di dalam TUhan dan Tuhan ada di dalam dirinya.

2.     Kekelengen memberikan keberanian dalam pengadilan terakhir nantinya, karena rasa takut sudah hilang.  Rasa takut hilang karena kehidupan di dunia bersama Yesus Kristus.

3.     Kalau Kristus sudah hadir dalam hidup kita, maka kita hidup bersama dan seperti Kristus selama di dunia. Inilah yang menghilangkan rasa takut.

4.     Orang yang hidup dengan penuh kekelengen maka dia hidup berdamai dengan semua orang, termasuk tentu saja dengan saudara saudaranya sendiri.  



Makna                                                    

1.     Hakekat Tuhan Allah adalan Kasih sayang, kekelengen.  Jadi semua konsep pemahaman manusia kepada Tuhan ujungnya hanya satu, yaitu Tuhan adalah Kasih Sayang. Dibata e kekelengen.

2.     Jadi mengapa manusia bisa menunjukkan kasih sayang, itu karena Tuhan yang hidup dalam dirinya, dan dia hidup di dalamTuhan.  Tentu saja dalam hal ini kekelengen yang dimaksud adalah kekelengen yang paling murni, kekelengen yang tidak mengharapkan imbalan apapun juga.

3.     Kekelengen dipraktekkan dan dijalankan tanpa ketakutan apapun juga. Saat kita memberi, kita memberi karena kita hidup di dalam Tuhan, Tuhan ada dalam diri kita. Jadi tidak ada sedikit ketakutan akibat kita memberikan sesuatu.  Maka saat kita memberikan sesuatu tanda menyatakan kekelengen, lakukan lah dengan hati ikhlas tanpa merasa takut sedikitpun.

4.     Nyatakanlah kekelengen kepada saudara saudara kita sendiri sebagai bukti TUHAN ada dalam diri kita.

 


Pengkenaina

·     Terberkatilah hidup orang yang kegemarannya memberikan kasih sayang, kekelengen, karena TUHAN benar benar ada dalam dirinya. Mensyukuri hidup adalah dengan memberikan kasih sayang kita.

·      Jangan kita merasa takut saat memberi, sebab semua yang ada di dalam hidup kita diberikan Tuhan supaya kita bisa mengasihi semua orang.  JIka karena kita memberi, maka kita kehabisan uang dan sumber daya,maka TUHAN segera akan memenuhi nya kembali.  Jadi berikan lah apa yang ada.

·      Mari si sehken dage kelengenta e arah unit unit diakonia nta, gelah erhulina kegeluhen bas doni enda, khususna kerina pelayanan gerejanta.  Tuhan si ncukupi kerina kebutuhanta selama kita nggeluh bas doni enda.

Bujur ras mejuah juah kita kerina. I

Pt. Analgin Ginting 


God Is Love God is Love God is Love God is Love God Is Love God is Love God is Love 


1 Johanes 4 : 16b-21

4:16       Tapi adi kam ngenanami kiniseran erkiteken kam kalak Kristen, ola iakapndu mela kerna si e. Tapi katakenlah bujur man Dibata erkiteken kam igelari alu gelar Kristus.

4:17       Enggo seh paksana Dibata mulai ngadili doni enda. Anak-anak Dibata me si perlebena iadili. Janah adi kita lebe iadili kuga nge dungna kalak si la nggit ngikutken Berita Si Meriah si rehna i bas Dibata e nari?

4:18       Bagi lit tersurat i bas Pustaka Si Badia, "Kalak si bujur pe mesera guna iselamatken, apai denga ka kalak si la ngakui Dibata ras kalak perdosa!"

4:19       E maka kalak si ngenanami kiniseran rikutken peraten Dibata, alu perbahanenna si mehuli iendeskenna min kerina geluhna man Si nepa ia, si tetap nehken padanNa

 


FAKTA

1.      Pengajaran Rasul Johanes dalam Kitab 1 Johanes pasal 4 ini menegaskan bahwa Kesengsaraan akibat menjadi Kristen, menjadi Pengikut Setia Tuhan Yesus Kristus adalah dorongan untuk mengucap  syukur kepada Tuhan  sebab kepada nya diberikan nama Kristus.  Kesengsaraan di dalam Kristus bukanlah sebuah perasaan malu, namun ucapan syukur kepada Tuhan.

2.      Akan segera tiba waktunya Tuhan Allah akan mengadili dunia, dan yang pertama diadili adalah Anak Anak Dibata.

3.      Orang yang mengalami penderitaan dan sengsara saat melakukan perbuatan baik yang sesuai dengan rencana Tuhan, hendaknya secara total menyerahkan dirinya kepada Tuhan yang menciptakan segala sesuatu.  

  ARTI

1.      Kasih sayang atau Kekelengen  sangat dekat dekat dengan pengorbanan bahkan kesengsaraan hidup.   Tuhan Yesus adalah satu satunya  yang paling sempurna dalam menyatakan kekelengen, Dia taat. Dia Konsisten, Dia berkorban bahkan mengorbankan nyawaNYA sendiri, demi menyatakan kekelengen yang paling besar, paling agung, paling sempurna dalam kehidupan ini.  PengorbananNYA aling agung, KekelengenNYA paling sempurna.

2.      Kehidupan di dunia ada batasnya. Pasti akan berakhir, dan pada masa terakhir itu akan dievaluasi semua kehiduan manusia yang pernah ada di dunia, Manusia akan diadili berdasarkan kekelengen yang dia lakukan semasa hidupnya.  Dan dimulai dari anak anak ALLAH.

3.      Bagi setiap orang yang di dalam hidupnya ingin mengasihi, maka sebaiknya hidupnya dipersembahkan, komitmennya ditujukan hanya untuk TUHAN Sang Maha Pencipta saja. Sebab, memandang Tuhan saat berada dalam kesengsaraan karena kebaikan, adalah cara manusia, kam dan aku untuk merasakan dan menyebarkan Kasih Sayang Tuhan.  Sangat menarik ya.



PENGKENAINA

1.      Pasti ada kesengsaraan dalam hidup, khususnya dalam prilaku hidup yang mempertahakan dan menyebarkan Kasih Sayang.  Emaka adi mesera akapndu, bagekin geluh sekalak anak Dibata.  Menderita karena perbuatan baik.,

2.      Perbuatan baik berdasarkan kekelengen yang dilakukan anak anak Dibata saat hidup didunia, akan menjadi subjek utaama dalam proses pengadilan Tuhan.   Maka tidak akan sia sia kekelengen yang dilakukan oleh anak anak Tuhan daam hidup ini.

3.      Kesengsaraan dalam menjalankan misi kekelengen Tuhan semakin mudah ditahankan saat kam dan aku memandang Tuhan saja.  Fokus kepada Tuhan, akan membuat seluruh penderitaan dan kesengsaraan, bullying dan fitnah caci maki TIDAK ADA artinya dann kehilangan sengat.  Tuhan akan berlaku sangat super adil dalam mengadili semua manusia, kam dan aku di Last Judgement Pengadilan Terakhir.   

 

Bujur melala ras mejuah juah kita kerina.

Pt. Analgin Ginting.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023