Featured Post

Catatan Tambahan PJJ 28 April – 4 Mei 2024

Gambar
  Thema :  Ersada Ukur Ras Ersada Sura Sura 1 Korinti 1 : 10 – 17   Bahasa Karo  O senina-senina, kupindo man bandu i bas gelar Tuhanta Jesus Kristus: ersadalah katandu kerina, gelah ula sempat jadi perpecahen i tengah-tengahndu. Ersadalah ukurndu janah ersadalah sura-surandu. Maksudku eme: maka sekalak-sekalak kam nggo erpihak-pihak. Lit si ngatakenca, "Aku arah Paulus, " lit ka si ngatakenca, "Aku arah Apolos, " deba nina, "Aku arah Petrus, " janah lit pe si ngatakenca, "Aku arah Kristus." Sabap piga-piga kalak i bas jabu Klue nari ngatakenca man bangku maka i tengah-tengahndu lit turah perjengilen. Ibagi-bagiken kin Kristus man bandu? Paulus kin si mate i kayu persilang man gunandu? I bas gelar Paulus kin kam iperidiken? Kukataken bujur man Dibata sabap sekalak pe kam la aku mperidikenca, seakatan Krispus ras Gayus. Dage sekalak pe kam la banci ngatakenca maka kam nai iperidiken gelah jadi ajar-ajarku. Lupa aku! Istepanus ras isi jabuna pe nai

TERIMA KASIH UNTUK GROUP ISPI, PENGEMBANG MUTIARA GADING TIMUR



Sebidang tanah yang terletak di jantung Perumahan Mutiara Gading Timur menjadi pusat perdagangan yang sangat ramai. Menimbulkan kemacetan yang luar biasa jika melintasinya pada hari Sabtu dan Minggu sore. Tanah yang dibiarkan terbuka tersebut tidak hanya menjadi tempat berdagang yang sangat nyaman bagi pedagang kaki lima, namun disisi lain juga menjadi pusat permainan anak.

Ketika setiap hari melewati tempat tersebut sempat muncul kekuatiran saya, sebab saya berpikir suatu saat nanti tanah ini akan dibangun dan dijual juga. Saya pada awalnya merasa sangat menyayangkan jika hal ini benar-benar dilaksanakan oleh pengembang.

Namun satu minggu terakhir ini saya justru melihat di tengah lapangan ini membentang dari satu sisi ke sisi lain dibangun jalan, namun di ujungnya di pasang palang sehingga tidak bisa dimasuki oleh kenderaan. Berikutnya saya melihat tanaman angsana pun ditanami persis di tengah. Wah, jika kelak tanaman angsana itu telah tumbuh dan besar maka tanah ini akan menjadi indah dan sejuk sekali karena berubah menjadi paru-paru kompleks ini.

Oleh sebab itu saya dengan hati yang sangat tulus mengucapkan terima kasih kepada Group ISPI atas keputusan untuk membiarkan tanah ini tetap terbuka, dan menjadi paru-paru di kompleks Mutiara Gading Timur dan Griya Timur Indah.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Indah Pada Waktunya / Pengkhotbah 3:11-15 ( Pekan Penatalayanan Hari Keempat)

Catatan Tambahan PJJ 1 – 7 Oktober 2023

Catatan Tambahan PJJ 27 Agustus – 2 September 2023